אחרי הצעת הנישואים, הטבעת היקרה והנסיעה למרוקו עם שר החוץ יאיר לפיד והמשלחת שלו, נוצר נתק מוחלט בין שמעון בוסקילה לבת זוגו, יפעת שמול. מקורבים מספרים שמה שיצר את הקרע הוא העובדה שבוסקילה לא כל כך אהב את הקשר המתהדק שלה עם חברותיה, שבא, לטענתו, על חשבונו, והוא החליט להיות פרפר חופשי ולהגיע לאירועים בלעדיה.
בוסקילה, את האתמול שלי?
״זה לא עניינך. מדובר בחיים אישיים, ואני לא יודע מי מזין אותך בחומרים עליי".
שמול סירבה להגיב.

שמעון בוסקילה (צילום: יח''צ)
שמעון בוסקילה (צילום: יח''צ)

 >אלה אייבנדר, שהחלה להגיש תוכנית עם דודו מעפולה ב־TV Gram, ראתה שזה לא מתאים לה וחתכה. במקומה הגיעה קסניה טרנטול, הבסטי של עפולה מימי “האח הגדול".

אלה אייבנדר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלה אייבנדר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

>אחרי שנים רבות ילדת החוץ של עילי בוטנר, אדר גולד, עזבה את נווה צדק ועברה לאחד כתובות עם בן הזוג, הצלם גוגה.

> הזמר יזהר כהן, שהחזיק חנות תכשיטים ברחוב דיזנגוף, סוגר אותה וימשיך למכור רק אונליין.
כהן, בשפת הב'?
“לאחר עשור אני סוגר את החנות ועובר לאונליין. מפיקים לי את מופע ה־70 שלי, מין מחזמר שמספר את הסיפור שלי, ולזה אני חייב את כל האנרגיה שלי. החנות גבתה ממני את רוב הזמן. בכל מקרה אספק תכשיטים ללקוחות שלי באינטרנט ובמכירות מיוחדות".

יזהר כהן (צילום: רמי זרנגר)
יזהר כהן (צילום: רמי זרנגר)

>השר לשעבר יעקב ליצמן לא מניח לקואליציה והגיע לכנסת באמצע חתונת נכדו של האדמו"ר מגור כדי להצביע נגד חוק הגיוס, כשהוא לבוש בגדי שבת. אחרי שהצביע וסייע להפיל את הצעת הקואליציה, חזר מיד לשמוח בשמחת הכלה והחתן. מקורבי ליצמן מסרו בתגובה: “מוזר על גבול המביך היחס הזה לבגדים החרדיים, זה באמת לא רלוונטי. מה שהיה הוא שיהיה: כל מי שלומד תורה יוכל לעשות זאת בלי הגבלה או סנקציות".