את יכולה להיות הזמרת הכי מצליחה בעולם עם אלבום שובר שיאים וקאמבק שכולם נושאים אליו עיניים כבר שנים, אבל תהיי בטוחה שגם אם את אכן אחת כזאת, הקורונה ממש לא תרחם עליך. אם אתם לא מאמינים, אתם יכולים פשוט לשאול את אדל שהודיעה בסוף השבוע האחרון באופן רשמי על ביטול הטור החדש שלה בלאס וגאס, רק יומיים לפני שהיה אמור להתחיל.

חנוקה מדמעות וללא איפור פנתה הזמרת למעריציה באינסטגרם וסיפרה שניסתה לעשות הכל כדי להיות מוכנה בזמן אולם חצי מהצוות שלה נמצא בבידוד והמופע לא יוכל לצאת לפועל כמתוכנן. עוד הוסיפה הכוכבת שהיא שבורה מכך שאכזבה את מעריציה והבטיחה לשריין תאריכים חדשים בהקדם.

View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)

מעריצים שכבר נחתו בלאס וגאס עם כרטיסים לטור המדובר הופתעו לגלות שהאיידול שלהם ממש לקחה ברצינות את עניין האכזבה וזכו למופע פרטי ואינטימי במיוחד. בערך. במהלך סיבוב בחנות פופ אפ שהוקמה לכבוד ההופעה, קיבלו מעריצים רבים שקית הפתעות עם מרצ'נדייז ממותגים הכוללים תמונות, פוסטרים וחולצות של גברת "rolling in the deep" אולם השיא הגיע כשעובד מטעם הצוות שלה הסתובב בין הקהל עם פייס טיים פתוח ועליו מוצגת אדל בכבודה ועצמה שעברה ושוחחה עם כל מי שרק רצה. 

בסרטונים שפורסמו והפכו ויראלים תוך רגע, הודתה הזמרת בדמעות שלא פסקו, לכל מי שהגיע למענה ודרשה מהם לא לקנות כלום בחנות בטענה שהם הוציאו כבר מספיק כסף על הכרטיסים. בסרטון אחר, הציעה לזוג צעיר משקה על חשבונה אולם התחרטה מהר כשהבינה שמדובר בקטינים ובמקום זאת הציעה להם ללכת לצוות שלה ולשאול אותם כל מה שהם רוצים עליה. השיא הגיע כשהיא ביצעה בלייב את השירים הכי גדולים שלה והקהל בחנות פשוט איבד את זה.

View this post on Instagram

A post shared by Pop Crave (@popcrave)

בסוף הערב היא גם פנתה לטוויטר והודתה לכולם על כך שיש לה את המעריצים הכי טובים בעולם שתומכים ומכילים בזמנים האלו. 

TMI רק רוצים לומר שהם הכי מכילים ותומכים בזמנים האלו וכבר מוכנים עם שלוש פסים בקליטת WIFI. את מוזמנת להתקשר אדל, אנחנו מחכים קדימה. 

מפחדים שתשתכר ותעשה שטויות: מנהליה של אדל חסמו לה את הגישה לרשתות החברתיות- לחצו כאן

@jamesmasonfox I’m still shaking #adele #adeleaccesss #adelevegas #adele30 #gay #gayboy ♬ original sound - Mason Fox

@elenisabracos

THIS IS JUST THE BEGINNING LADIES AND GENTS

♬ original sound - Eleni