אתמול לפנות בוקר התייצבו בן אל תבורי וסטטיק בשדה התעופה בן גוריון ועלו על טיסה ללוס אנג'לס בארה״ב, לטובת קידום הקריירה הבינלאומית של השניים. הצמד המצליח ישהה בחודשיים הקרובים באל איי ולאור השהות הממושכת הרחק מביתם, דאגו השניים למיקום המועדף עבור כל אחד והסגנון שלו.

כיאה לבן אל תבורי וחייו הנוצצים והרהבתניים, הרכב והאופנוע היוקרתיים ודירת הפאר בה הוא מתגורר בצפון תל אביב, הזמר בחר להמשיך את הקו ולהתגורר בתקופה הקרובה בבית פאר עצום בגבעות אל איי. בן אל שכר לחודשיים הקרובים וילת פאר ענקית בעלת מפלסים רבים, הכוללת חצר ענקית, בריכת שחייה וג׳קוזי עם מיטות שיזוף.

סטטיק, בן אל תבורי (צילום: אביב אברג'ל)
סטטיק, בן אל תבורי (צילום: אביב אברג'ל)

בנוסף עמדת ספא בתוך הבית הכוללת סאונה חמה, חדר ארונות עצום, שמתאים במיוחד לאאוטפיטים הרבים והנוצצים שלקח איתו. חדר שינה מרכזי גדול וחדרי שינה רבים נוספים שעוד לא ברור מי יעשה בהם שימוש אם בכלל. את כל הפאר הזה הציג אמש הזמר ברשתות החברתיות לתפארת החיים הטובים של בן אל תבורי.

בן אל וסטטיק שיצאו למסע הזה יחד בחרו להעביר את המגורים בנפרד, כך שבן אל יתגורר בכל הבית העצום הזה לבדו. אלא שהטיקטוקרית יסמין עומרי ששמה כבר נקשר עם הזמר על רקע רומנטי שוהה במקריות או שלא גם היא בארה"ב, וייתכן שתבורי יזכה לביקור בביתו המפואר. נחכה ונראה.

בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)