המנחה חיים אתגר שדואג להאדיר אנשי מקצוע צדיקים ולחשוף נוכלים עושה זאת שוב, אבל הפעם מכיוון לא צפוי. אתגר יוצא נגד השכר העצום שמוצע לזמרים מראשי הערים לטובת הופעות יום העצמאות. בעוד כשלושה חודשים, אם משרד הבריאות יאשר, יערכו חגיגות יום העצמאות הראוותניות ברחבי המדינה, עם זיקוקים ואומנים גדולים על במות מרכז העיר.

העיריות התחילו לנהל משא ומתן עם האומנים השונים לרגל החגיגות, ורק לאחרונה דווח כי עיריית אור יהודה שהייתה במשא ומתן עם הזמר עומר אדם, דחתה את הצעתו להופעה בסכום הגדול של 250 אלף שקלים. כעת נחשפים שאר המספרים שהזמרים יקבלו ביום העצמאות ולאתגר יש מה להגיד בעניין.

חיים אתגר (צילום: פול סגל)
חיים אתגר (צילום: פול סגל)

אתגר העלה סרטון בו הוא קורא לראשי הערים שסגרו סכומים כאלה גדולים להתפטר מתפקידם. "שימו לב לסכומים המטורפים, עומר אדם מבקש כרבע מיליון שקלים עבור הופעה אחת, עדן חסון 200 אלף שקלים ומשה פרץ 180 אלף שקלים עבור הופעה אחת ביום העצמאות הקרוב. אין בליבי על האומנים, הם יכולים לדרוש ולבקש מה שהם רוצים. אבל ראש עיר שמעז לשלם סכומים כאלה עבור הופעה אחת ביום העצמאות, צריך לתלות את הנעליים ולהתפטר".

"אני לא מבין, אין לכם משהו יותר חשוב לעשות עם הכסף הזה?" אמר אתגר והוסיף, "אין זקנים, ניצולי שואה, קשישים עריריים, תיקונים בכביש, אנשים שאין להם איפה לגור שזקוקים לכסף הזה? שאתם מבזבזים אותו עם כל הכבוד להופעות האלה במקום לתמוך בתושבי העיר הנזקקים? בזיון". 

חיים אתגר (צילום: מתן צור)
חיים אתגר (צילום: מתן צור)