מאז נודע דבר הגירושין של הזוג הכי מפורסם בעולם (בסדר אחרי ביונסה וג'יי זי, תרגעו), העולם עוקב בצורה די אובססיבית אחרי כל צעד של קים קרדשיאן וקניה ווסט, שנדמה כאילו שמחים להזין אותנו מרצונם בפרטים חדשים על המלחמה ביניהם. 

רק כדי לעשות סדר לקוראי TMI שלא נמצאים בעניינים- תחילה נראה היה כי הפרידה של השניים הולכת למקום חיובי לאחר שהצליחו להגיע להסכמה על הנכסים היוקרתיים שלהם, אולם אז החלה קרדשיאן לצאת עם הקומיקאי פיט דיווידסון ואילו ווסט דאג להתעמר בהם בתקשורת (לא לפני שהתחנן אליה שתחזור אליו בכל פלטפורמה אפשרית). בחודש האחרון נודע כי גם הוא חובק זוגיות חדשה עם הדוגמנית והשחקנית ג'וליה פוקס ונדמה היה שהראפר המעורער מצא סוף סוף נחלה.

דייט שני לוהט במיוחד: מה קורה בין קניה ווסט לג'וליה פוקס?- לחצו כאן

אולם עכשיו מתברר כי קניה ממש לא רגוע מכל הסיטואציה עם פרודתו ובראיון חדש ל-"Hollywood Unlocked", הוא תוקף את קרדשיאן ומשפחתה בכל הכוח. "אנחנו לא הולכים להיות וויל וג'יידה כי לכולנו יש בעיות בשני הצדדים" אמר הראפר למראיין כשהתייחס לויל' סמית' וג'יידה פינקט שדיברו בכנות על בעיות הנישואים שלהם בתכנית הטלויזיה שלה "the red table". 

עוד טען הזמר המצליח שקרדשיאן משחקת איתו משחקים בכל מה שנוגע לבן זוג החדש שלה: "איך את מעיזה להביא אותי ל-SNL ואז מנשקת מול הפרצוף שלי את הבחור החדש שאת יוצאת איתו, וכל הסביבה שלך מסתכלת ואומרת 'אה אוקי זה בסדר'? ". ווסט כזכור ליווה את קים לאורך כל הצילומים לתכנית האירוח SNL ואף ייעץ לה איך להנחות.

קים קרדשיאן מנחה את ה-SNL (צילום: צילום מסך NBC)
קים קרדשיאן מנחה את ה-SNL (צילום: צילום מסך NBC)

בהמשך הוא עוד טען שמשפחת קרדשיאן מדליפה לתקשורת סיפורים על חיי האהבה שלו ואפילו מונעת ממנו לבצע עסקאות גדולות. לבסוף הוא עלה למתקפה חריפה בכל הכוח כשהחל לדבר על ארבעת הילדים של השניים: "הם יכולים ללכת ל-SNL ולספר בדיחות, הם יכולים לשתול סיפורים על הדייטים שלי, הם יכולים לחסום לי עסקאות אבל אני הולך להגיד את זה בצורה מאוד ברורה- אל תשחקו איתי כשזה מגיע לילדים שלי. בקטע הזה הכל הולך להיות חוקי בייבי".

רק בשבוע שעבר הוא חשף באינסטגרם שלא הוזמן למסיבת יום ההולדת של ביתו שיקגו ובת הדודה שלה סטורמי וובסטר וכי הוא נאלץ לפנות לטראוויס סקוט וקיילי ג'נר על מנת שיאפשרו לו להיכנס לבית שלהם, שם נערכה המסיבה.TMI כבר יוותרו על שעות שינה הלילה וימשיכו לעקוב אחר ההתפתחויות כי יש לנו תחושה שזאת לא הולכת להיות המילה האחרונה בנושא.