מי שגולש ברשתות החברתיות לא יכל להימנע מהסערה החדשה המתחוללת בימים האחרונים סביב מותג התכשיטים החדש שהשיקה המגישה וכוכבת "הישרדות" לשעבר, מעיין אדם. לטענת גולשים שונים, מוצרים הנמכרים באתר של אדם, נמצאו במחירים מצחיקים באתרים סינים שונים. אדם, התגוננה והעלתה אתמול סדרת סטוריז בהם פנתה ואמרה: "אתן צריכות לסמוך עלי. אני יודעת איך זה נראה, אני יודעת שזה יכול להיות מרגיז, לא באתי לעשות כסף על הגב שלכן. כל מה שאני מבקשת מכן פעם אחת זה שתסמכו עלי שמה שאומרים לכן זה לא נכון, גם אם זה ממש נראה".

שעות ספורות לאחר מכן, נדמה כי כוכבת הרשת ליאל אלי, הצ'ילבה של אדם, הצטרפה לחגיגה, ומה שהיה נראה כמו שיח תמים על מחיר סלט קיסר במסעדות התפרש אצל רבים כנסיון עקיצה. "אתם מכירים אותי, אני נדירה, אני תומכת בעסקים ישראלים, אני הכי מקדמת כלכלה אבל זה גזל, יפה שלי. זה גזל. בזה אני לא תומכת" אמרה בסטורי שהעלתה.

"זה גזל, יפה שלי". ליאל אלי (צילום מסך אינסטגרם)

פרסום ראשון: זה מה שהוביל לריב בין מעיין אדם לליאל אלי - לחצו כאן

ככל הנראה גולשים הציפו את אלי בשאלה האם היא ניסתה לרמוז על הפרשה של החברה הטובה שלה לשעבר והעלתה סטורי נוסף בו הבהירה את הדברים כשאמרה: "הרבה מכם חושבים שניסיתי לעקוץ, אבל האמת היא שלא. זה פשוט יצא לי. אם הייתי רוצה לעקוץ - הייתם יודעים".

כזכור, השתיים שהיו חברות טובות מאוד טסו באפריל שעבר למשלחת משפיענים בדובאי ואף חלקו חדר משותף, אך תקרית עליה דיווחנו כאן ב-TMI לראשונה הביאה לנתק מוחלט בין השתיים שנמשך עד היום.

ליאל אלי (צילום מסך אינסטגרם)

מעיין אדם (צילום: אור גפן)
מעיין אדם (צילום: אור גפן)