אחרי התקרית האלימה הזכורה בין האחים קשתי - טום ואלימלך, לשומר בבניין יוקרתי, ומשפט המתנהל בחודשים האחרונים בבית המשפט השלום, טום קשתי קיבל מאסר על תנאי בלבד. כזכור, כתב אישום שהוגש נגד האחים קשתי מייחס להם תקיפה בצוותא של שומר בבניין מגורים. האחים קשתי טענו כי נקלעו לאירוע שלא מרצונם, וזאת לאחר ששומר הבניין תקף אותם במעלית, וניסה למנוע מהם בכוח להיכנס.

הבאנו לכם את התנצלותו של קשתי על האופן בו התנהל האירוע מתוך הפרוטקול: "אני מתנצל שנקלעתי לסיטואציה כזאת, היו ביני לבין השומר יחסים טובים. אני מתנצל, אני עובד עם ילדים כל החיים, התנדבתי עם קשישים והייתי במקום של לתת כל החיים".

בבית המשפט. טום קשתי, אלימלך קשתי (צילום: אבשלום ששוני)
בבית המשפט. טום קשתי, אלימלך קשתי (צילום: אבשלום ששוני)

מזה מספר חודשים שהתיק המתוקשר מתנהל בבית המשפט לשלום בתל אביב, במהלכו דרשה התביעה מבית המשפט לגזור על טום קשתי מאסר בפועל לריצוי בעבודות שירות. אתמול (רביעי) קיבל בית המשפט את עמדת סנגורו של קשתי, עו"ד בן מעוז וטלי חזום והסתפק בעונש מאסר על תנאי בלבד, לצד פיצוי כספי של 3000 שקלים לשומר.

עו"ד בן מעוז, סנגורו של קשתי, מסר: "לצערי הרב מדינת ישראל בחרה לנהל את משפטם של מרשיי כראווה ודרשת להשית על טום עונש מופרז ומוגזם, רק בשל היותו ידוע ומוכר בציבור. אנחנו שמחים שבית המשפט ידע לנטרל רעשי רקע והפסטיבל התקשורתי סביב ההליך קיבל את עמדתנו וגרז עונש אשר הולם את נסיבות המקרה. אנו נמשיך לנהל את משפטו של אלימלך ונוכיח את חפותו". 

טום קשתי, אלימלך קשתי, עו''ד בן מעוז (צילום: פרטי)
טום קשתי, אלימלך קשתי, עו''ד בן מעוז (צילום: פרטי)