שלומית מלכה שעזבה את ישראל רגע אחרי הגירושים המפתיעים מיהודה לוי לטובת מגורים בניו יורק, נחתה לפני שבוע וחצי בארץ לטובת צילומים ל"קסטרו הום" להם היא משמשת פרזנטורית לרגל יום המשפחה. מי שתהה, מי שמשמש למלכה בני משפחה בלוקיישן החדש שלה הם בעלי החיים שלה, הכלב בונו והחתול ירמיהו אותה גידלה בעבר יחד עם לוי.

מלכה נחתה בארץ יחד עם בונו והשאירה החתול ירמיהו בהשגחת חברה בניו יורק ואת הימים האחרונים העבירה בזמן איכות עם חברים ובני המשפחה. בסוף השבוע האחרון היא התייצבה על סט הצילומים ליום צילומים מיוחד של קסטרו הום ועמותת ״חיים  של אחרים ״ המעודדת אימוץ כלב ובן משפחה חדש לרגל יום המשפחה.

עכשיו זה רשמי: יהודה לוי ושלומית מלכה התגרשו - לחצו כאן

שלומית מלכה  (צילום: לנס הפקות)
שלומית מלכה (צילום: לנס הפקות)

על הסט סיפרה על הסטטוס הזוגי שלה וחשפה שהיא כרגע לא בזוגיות ונהנית מהלבד שלה, ובלילות יש לה את בונו וירמיהו שיחממו אותה. עכשיו, אחרי חצי שנה בניו יורק בה עברה בין דירה לדירה, היא סופסוף שכרה דירה קבועה והיא סיפרה כי זה מאוד נעים וכיף לדעת שיש לה את הבית הקבוע שלה שם. ברחובות ניו יורק היא נהנית מלהיות אנונימית, אבל תמיד פוגשת ישראלים בכל סיבוב קטן בעיר. בחמישי הקרוב נאלץ להיפרד שוב ממלכה שתשוב חזרה למעונה החדש בניו יורק.

שלומית מלכה  (צילום: לנס הפקות)
שלומית מלכה (צילום: לנס הפקות)