לוח הזמנים של ציון ברוך עמוס מאוד בימים אלו, עם שלושה ילדים מתחת לגיל , עבודה על סדרה לילדים וסרט המשך ל"לשחרר את שולי", צלע שלישיית מה קשור עלה לראיון טלפוני עם ג'ודי ניר מוזס ב-103FM וסיפר על הלילות ללא שינה, הרצון של אשתו יאנה יוסף להביא עוד ילדים ומה גרם לסרט להצליח כל כך.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בני כמה הילדים שלך?
"אלה בת 6, נוח בן 3.5 וגד בן שנה ו-9".

מה אתה עושה היום?
"אני 6 שנים לא ישנתי, אני עם שעתיים שינה ב-6 שנים. יאנה הייתה בהיריון שש שנים". 

זהו, נגמר?
"לא, האמת שהיא רוצה עוד. אני לא מצליח להבין". 

ציון ברוך, יאנה יוסף (צילום: רפי דלויה)
ציון ברוך, יאנה יוסף (צילום: רפי דלויה)

אתה עובד על סיטקום לילדים עכשיו. 
"נכון, עובדים (שלישיית מה קשור) על סיטקום לילדים, ואנחנו עובדים על 'שולי' 2". 

מה הסוד של הסרט הזה? 
"זה כאילו להביא סרט בורקס בימינו, זאת ההצלחה שלו. להביא את 'החגיגה בסנוקר', את 'צ'רלי וחצי', את 'מציצים', את כל הדבר הזה בימינו ולחבר את זה לנוער שאת יודעת, שכל היום בטיקטוק". 

אתה מגייס תרומות עבור ארגון 'ה.מ.ה', מה זה הארגון בעצם?
"חיה פולק התקשרה אליי פעם ראשונה וסיפרה לי את הסיפורים, לא האמנתי שיש כאלה. היא שלחה לי סרטונים ודברים שאני הזדעזעתי ואמרתי, 'מה? איך המדינה לא עוזרת לך?' והתחלתי קצת לעשות טלפונים ולנסות באמת לגייס כספים. אני אומר - 'איפה יש לה עוד זמן לחשוב על צרות אחרים, זה מטורף'. ובאמת עכשיו יש גיוס שאנחנו רוצים לעשות, באמת לתינוקות - בגדים, דברים הכי אלמנטרים. גייסתי לה כסף לערכה של טיפול נמרץ, ורק הערכה הזאת עולה 10,000. הרמתי טלפון לחבר, ובשנייה הוא עשה לה העברה. אנשים באמת רוצים לעזור, פשוט לא מכירים את הארגון הזה כי הוא לא מוכר על ידי המדינה". 

אתם אוספים בגדים ושמיכות לתינוקות לחורף, נכון?
"כן, מטורף. זה באמת חשוב. תפתחו את הלב, את הנשמה. זה הדור הבא שלנו, לא יודעים אם הילד הבא שזקוק לשמיכה אולי יציל את העולם. היום כשאני אבא, אני מבין מה זה שלילד אין בגדים".

תרומות לארגון, ניתן להעביר ב'ביט' למספר הטלפון 052-7877038 או באמצעות העברה בנקאית לבנק מזרחי טפחות, סניף 657 וחשבון 112865, על שם ארגון ה.מ.ה. לפניות, ניתן לחייג למספר 3435*.

 סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, fm103