בזמן שהאקס שלה, כריס בראון, נתבע בסוף השבוע בחשד שסימם ואנס אישה אנונימית על יאכטה בפלורידה, הזמרת ריהאנה פרסמה בדקות האחרונות את החדשות המשמחות בחייה. הזמרת שיתפה בתמונות שלה ביחד עם בן זוגה, הראפר אייסאפ רוקי, כשהם מטיילים ברחובות הארלם וכשבטן הריונית מבצבצת ובכך חשפה בפני עוקביה את הריונה הראשון והמרגש. 

ריהאנה בת ה-33 לבשה בתמונה מעיל ורוד ארוך שנשמר סגור בכפתור העליון בלבד ובכך חשפה את הבטן ההריונית ומכנסי ג'ינס קרועים ורפויים. אייסאפ, גם הוא בן 33, לבש מכנסי עור שחורים וג'קט ג'ינס רחב, נשק על מצחה של הזמרת ונראה כי השניים מתרגשים לספר לעולם את הבשורות המשמחות. 

View this post on Instagram

A post shared by R I H A N N A (@ririgalbadd)

הזמרת עוררה שמועות על הריון לראשונה בנובמבר האחרון, כשקיבלה את פרס הגיבורה הלאומית של ברבדוס (מולדתה) בשמלה צמודה, אך היא הכחישה שהיא ציפתה לבייבי באותו הזמן. מקורבים לזוג אישרו שם יחד לראשונה ב-2020. השניים היו חברים בלבד והכירו זה את זו במשך שנים. לאחר שיצאו מהארון הזוגי, הראפר לא הסתיר את אהבתו הגדולה לריהאנה וקרא לה בראיון ל-GQ "אהבת חיי". A$AP התייחס לריהאנה כ"גברת שלי" ואמר שהיחסים ביניהם שונים מכל קשר אחר שהיה לו אי פעם. שיהיה במזל!

View this post on Instagram

A post shared by R I H A N N A (@ririgalbadd)