מי את?
"מעיין אשכנזי, בת 30 מהרצליה, רווקה (בזוגיות), מאמנת כושר, שותפה בחברת התכשיטים VINI accessories. הכרתם אותי לראשונה ב׳אח הגדול׳ ואחר כך ב׳הישרדות VIP׳ בערוץ 13, שהייתה החוויה הכי מטורפת שעשיתי בחיים שלי״.

כמה עוקבים נוספו לך מאז ״הישרדות״ ו״האח הגדול״?
“ב׳הישרדות׳ נוספו לי כ־20 אלף עוקבים. ב׳אח הגדול׳ הייתה עלייה יותר גדולה - נכנסתי לשם עם 8,000 עוקבים ויצאתי עם 40 אלף. ב׳אח הגדול׳ הגעתי לגמר, ראו אותי יותר זמן על המסך, וזו הייתה החשיפה הראשונה של הקהל אליי“.

האם את מקבלת פידבקים על הטיפולים האסתטיים שאת עוברת?
“אני מקבלת ביקורות על המראה שלי. יש אנשים שחושבים שהשפתיים שלי מוגזמות ויש אנשים שחושבים שזה מחמיא, יש אנשים שמרימים גבה על ניתוח האף או הסיליקון שעשיתי בחזה. כל עוד אני שלמה עם השינויים שבחרתי לעשות, אז מה אכפת לי מהדעה של אנשים זרים שאני לא מכירה, ואין לי איתם שום דבר?“.

אילו תגובות את מקבלת על המראה שלך?
“יש טוקבקים של אנשים שרע להם והם נופלים עליי, אבל אני גם מקבלת המון הודעות מבחורות ששואלות איך לשמור על תזונה ואיך אני שומרת על הנראות שלי. כשהייתי עם אביחי (אוחנה, האקס) הייתה לי אכילה רגשית ושקלתי עשרה קילו יותר, ואנשים שמו לב לשינוי, אז אני מקבלת המון הודעות על איך עשיתי שינוי בשנה וחצי האחרונות ואיך אני שומרת על זה“.

האם אי פעם הוטרדת מינית באינסטגרם?
“חוויתי הודעות מאוד מיניות, תמיד התעלמתי מהן מתוך רחמים. אם זה גבר גס רוח, אני מיד חוסמת. אני מבינה שהרבה נשים חוות את זה, ואני מקווה שהן חזקות כמוני ומבינות שמדובר בחולי. אני חושבת שאני קצת מפחידה, ואם מישהו יתקרב אליי הוא יקבל בעיטה. בסופו של דבר מדובר באנשים חולים“.

הטקסטים שאת מעלה באינסטגרם כוללים לרוב אימוג׳י או שתי מילים. מדוע?
“הייתי מאוד שמחה אם לא היינו חיים בעידן כל כך שופט. הייתי רוצה לומר יותר ממה שאני אומרת היום, לדוגמה דעה פוליטית. יש הרבה דברים שאם אשמיע את דעתי עליהם, יהיה עליי ‘עליהום‘, אז אני מעדיפה לחסוך מעצמי את הצרות ואת הבלגן, כי לא תמיד יש לי את הכוחות הנפשיים והרצון להתמודד עם זה“.

האם את ואביחי, האקס, עוקבים זה אחרי זה?
“אביחי סגר את האינסטגרם שלו לפני שנה, אז אין לי איך לעקוב אחריו, אני גם לא שומעת עליו ולא שואלת עליו. למיטב ידיעתי, הוא לא עוקב אחריי, אנחנו לא בקשר בכלל יותר משנה. יש לי בן זוג, ואני מקווה שבעזרת השם מצאתי את האחד שלי, ואם זה ימשיך בעזרת השם כמו היום, אני רואה אותו כבעלי לעתיד ואב ילדיי“.