ספיר וליאור נרקיס ממשיכים להתנהל כמו טבחים בצבא, שבוע־שבוע. בשבוע שעבר הם היו כבר־לא. השבוע, לאחר ששניהם נחשפו לאומיקרון, הם העבירו ביחד את הבידוד. לליאורה נודע כי השניים תכננו לעבוד על קאמבק ואפילו לטוס יחד לאמירויות, אך הדבר לא צלח כי בדיקות PCR טרום הטיסה גילו כי הם חיוביים לאומיקרון.
נרקיס, יש קשרי משפחה בין האומיקרון לקופידון?
עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של ליאור נרקיס, מסר: "איני מגיב על חייהם האישיים של האומנים שאותם אני מייצג, תודה".
ספיר נרקיס מסרה בתגובה: "אין לי מה להגיב על פרסום שאין בו טיפת אמת. את יכולה לכתוב מטעמי: אין תגובה".

ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: אלוני מור)
ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: אלוני מור)

>במהלך צילומי הסדרה "פולארד", המשודרת בימי רביעי בתאגיד השידור, התקיימו צילומי שחזור הלכידה של המרגל הישראלי. שני שחקנים הלבושים בסטייל אייטיזי נסעו במכונית המדמה את המכונית של פולארד באותה התקופה. הם דימו את המרדף שבסופו פולארד נתפס בפתח שגרירות ישראל בוושינגטון. על רצפת הספסל האחורי של הרכב שכב המפיק האמריקאי עם טלפון סלולרי, וברכב מאחור ישבו הבמאי גלעד טוקטלי וצלם. לפתע קפצו שני שוטרי CIA על הרכב ועצרו אותו. מתברר שהרכב הגיע בטעות לפתחו של מתקן אמריקאי ביטחוני מסווג. השוטרים נדהמו לגלות את הצמד לבוש בבגדים התקופתיים ואת המפיק השכוב מאחור. חשדם התגבר כששני השחקנים אמרו, מבוהלים, שהם "מצלמים סרט על ריגול". שני השחקנים המחופשים לאן וג'ונתן פולארד החלו לצעוק בחרדה, ברחו מהסט והודיעו שהם לא מוכנים יותר להצטלם. כך נתפס ג'ונתן פולארד בפעם השנייה.
עמרי אסנהיים, יוצר הסדרה, אתה נתפס רק פעמיים?
"אנחנו מקווים שהפעם, בעזרת התערבות נכונה יותר, נצליח להימנע מ־30 שנות מאסר".

 >לפני שלושה שבועות קראתם פה על הפרידה של ג'ורג'י אקירוב, הבן של הטייקון אלפרד אקירוב, מאל ששון. והנה, האורחים האנינים ששהו בוויקנד האחרון במלון היוקרתי "שחרות" בדרום, זיהו את אקירוב ג'וניור בחברת בלונדה אלמונית, שכנראה הנעימה לו את ייסורי הפרידה.

ג'ורג'י אקירוב ואל ששון (צילום: אביב חופי)
ג'ורג'י אקירוב ואל ששון (צילום: אביב חופי)

אוליביה, הבת של אייל עופר, נולד בן שלישי מבעלה השני, מייקל הוברג.