לא רק האחוזה של שרה וביבי היא פוטנציאל למכירה, כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר. גם הבית של הנשיא השביעי של מדינת ישראל, עזר ויצמן ז"ל, המשתרע על פני שלושה דונם בקיסריה, עומד למכירה. המחיר, אחרי הנחה - כמה עשרות מיליוני שקלים.
מיכל יפה־ויצמן, הבת, אפשר עוד קצת פרטים למתעניינים?
"אני ממש לא מאשרת לך לפרסם. לא את המכירה ולא את המחיר".
אני יודעת שהבית למכירה ומוצע על ידי מתווכים.
"אני לא מתייחסת ולא מוכנה שזה ייכתב".

עזר ויצמן עם טייסות (צילום: יהונתן שאול)
עזר ויצמן עם טייסות (צילום: יהונתן שאול)

>אשת העסקים דרורית ורטהיים (קוקה קולה ומבעלי ערוץ הטלוויזיה קשת), שתרמה בקמפיין של ינון מגל 5,000 שקל להגנתו המשפטית של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, לא הסתפקה בתרומה לנזקק אחד, ותרמה גם להצלת קרנפים באפריקה.
ורטהיים, זה בגלל האהבה של נתניהו לבעלי חיים?
"צר לי, אבל אינני מתכוונת להתייחס לתרומות שלי הניתנות למגוון רחב מאוד של צרכים".

דרורית ורטהיים (צילום: אביב חופי)
דרורית ורטהיים (צילום: אביב חופי)

>איש העסקים אמיר ברמלי, שנשפט לעשר שנות מאסר בגין הונאת משקיעים בהיקף של 340 מיליון שקל, הגיש לאחרונה באמצעות עו״ד חן מאירי עתירה לבית משפט השלום בבקשה להתייחד עם בת הזוג. ברמלי, מייסד ומנהל קבוצת רוביקון וקרן קלע, שהורשע באחת מפרשות ההונאה החמורות שהיו בישראל, לא רוצה להתייחד עם גרושתו דניאלה קלמס–ברמלי, שהייתה מעורבת בעסקיו וחלק מהחברות היו רשומות על שמה, אלא עם ר', 37, הידועה בציבור שלו. ברמלי עתר על כך ששב״ס מנסה לאלץ אותו להינשא לה כדי לעמוד בהסדר ההתייחדויות.
עו״ד חן מאירי, עורכת הדין של ברמלי, אולי כדאי שישתמש בתקדים של שולי רנד וצופית גרנט?
"איני מגיבה לעניינים הקשורים למיוצגיי".
משב"ס נמסר בתגובה: "התייחדות הינה טובת הנאה שלה זכאים אך ורק אסירים העומדים בתנאים המוגדרים בפקודה. בקשת האסיר נבחנה ונמצא כי איננה עומדת בהוראות הפקודה. עתירתו תלויה ועומדת ותקבל מענה בבית המשפט כמקובל".