הקומיקאי ואושיית הרשת חנוך דאום, שיתף באינסטגרם ובפייסבוק שלו, שמונים מאות אלפי עוקבים, את דעתו על הפרק ששודר אמש (רביעי) ב"הישרדות VIP" המשודרת ברשת 13. למי שפספס את הפרק, נספר לכם כי השורדים עמדו בפני מבחן סוציומטרי ועל מנת לזכות בחסינות אישית, היה עליהם לענות מה לדעתם ענו יתר חברי השבט בשאלות לא קלות בכלל, בנוגע לאופייהם של חבריהם לשבט. מי שענה נכון, היה רשאי להוריד חבל למתמודד אותו ירצה להדיח מהמשימה. בין השאלות: "מי רוכב על גבם של אחרים?" או "עם מי לא תשמור על קשר אחרי המשחק?" או "מי הכי חופר בשבט?" ו"מי הכי משעמם?". 

מי שעלתה על המוקד הייתה בעיקר השורדת שירה פרבר שנבחרה כשורדת המשעממת וזו שרוכבת על גבם של אחרים. דאום שצפה בפרק לא יכל להישאר אדיש וכתב: "זה קצת 2002 לעסוק במשהו שהיה בריאליטי, למי בכלל אכפת, אבל שמעו ראיתי עכשיו 'הישרדות' והיה משחק כזה ששואלים את כולם שאלות רעות: 'עם מי לא תהיה בקשר אחרי התכנית', 'מי אוכל הכי הרבה', וכאלה".

שירה פרבר (צילום: אוהד קב)
שירה פרבר (צילום: אוהד קב)

"יצא ככה שהרבה בחרו את אותה שורדת בכמה וכמה שאלות רעות ובשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים לצפייה, וזה כבר לא היה משחק אלא הלבנת פנים מדאורייתא כזו וליבי נחמץ על זו שנבחרה כל הזמן בשאלות המעליבות, ושבתי גם על משפחתה שצפתה בזה מן הסתם והתבאסה. בקיצור אולי הזדקנתי כי אני בעיקרון ממש אוהב ריאליטי ומה יש לקחת קשה, הרי זה רק משחק, ואני צופה גם בעונה הזו ונהנה, אבל וואלה - אני אוהב שזה מצחיק, לא שזה ופוגעני ועצוב ומשהו בפרק היה לי ממש מבאס ואפילו קשה לצפייה". 

חנוך דאום (צילום: רוני ינקוביץ)
חנוך דאום (צילום: רוני ינקוביץ)