רביעי בלילה, בשבוע שעבר. טיסת לילה של חברת אל־על ללוס אנג'לס. בזמן שהזמר והאושיה יהונתן מרגי מתפנק במחלקת העסקים, הזמר רגב הוד מצטופף כאחד האדם במחלקת התיירים.
רגב, מה זה? בלי הוד והדר?
"בתקופה מורכבת כמו זו, שומרים על צניעות ועבודה קשה, על מנת שנמשיך להתפרנס בכבוד, כמו כל עם ישראל. אני גאה בדרך שלי גם בלי שדרוג לביזנס. בשורות טובות ובריאות, זה הכי חשוב".

רגב הוד (צילום: אור גפן)
רגב הוד (צילום: אור גפן)

>אחרי 25 שנה מיה דגן עזבה את הייצוג ב"ייצוג 1" של בועז בן ציון. וגם לא מסרה תגובה.

מיה דגן (צילום: רפי דלויה)
מיה דגן (צילום: רפי דלויה)

>אחרי שנים רבות וארוכות יחדיו, הדוגמנית לי לוי, לעד האקסית של יורש העצר לשעבר, יאיר נתניהו, אמרה שלום לסוכן חגי דרור ונחתה בסוכנות של רוברטו בן שושן. מסוכנות רוברטו אישרו את הידיעה.

לי לוי (צילום: עדי אורני)
לי לוי (צילום: עדי אורני)

>עו״ד הילי לוי ובעלה איש הנדל"ן והיזם הסדרתי, דודו ונונו, הפרידו כתובות אחרי 28 שנות זוגיות.
לוי, דודו כבר לא יוזם כאן יותר?
״דודו לא גר בבית. אני ודודו משפחה, ותמיד נישאר משפחה והורים לשלושה ילדים מדהימים. אני מאחלת לשנינו הצלחה מרובה".

 >הזמר מתי כספי, שמרבה להשמיץ ממקום גלותו באיטליה את מדינת ישראל ומדיניות החיסונים שלה, מפרסם שהוא מתכוון לחזור להופיע ב־15 בחודש. "המופע ישודר בסטרימינג אונליין", הוא מבשר. "כל אחד יוכל לצפות מכל מקום בעולם, כמובן ללא תו ירוק או אפליה אחרת". הוא נתקל מיד בשלל תגובות נזעמות. דוגמית: "איזה כיף לתעב את מדינת ישראל מרחוק. להשמיץ כל דבר מרחוק, אבל מצד שני לרצות שיראו הופעות שלך? הכל אפשרי?".

>השמיים נפתחים, אבל אולי לאט מדי. טקס הוקרה מרגש במיוחד התקיים ביום ראשון במלון "פרימה פארק" בירושלים לכבודו של הכומר ריין ברייס, שהתעקש, למרות כל המגבלות, להביא 35 תיירים נוצרים מארצות הברית לישראל. עמליה אלכסנדר, מנהלת חוויית תייר במשרד התיירות, העניקה לכומר חנוכייה גדולה מכסף וכרית עם הכתובת WELCOME TO ISRAEL. יחד עם דני אמיר ומושי ורד, בעלי חברת השרון, מלשכת התיירות המאורגנת לישראל, הצטרפו הכומר והתיירים לשירת "הבאנו שלום עליכם".