אל תצפו לעוד פצצות, שערוריות או ראיונות חושפניים על משפחת המלוכה מכיוונו של הנסיך הארי, כי נראה שהוא סיים ללכלך על בני משפחתו ובעיקר סבתו, המלכה אליזבת. הבן הסורר של המשפחה המלכותית, שעקר מהארמון יחד עם אשתו מייגן מרקל לטובת חיים רגועים יותר ופחות מנומסים בלוס אנג'לס, הבין את ההשלכות של המעשים שלו והסודות מהארון שהדליף, כשהשיא היה הראיון שנתן לאופרה ווינפרי בשנה שעברה, והחליט להוריד פרופיל.

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)

"הוא עשה חשבון נפש והבין את המחיר שמעשיו גבו מסבתא שלו, המלכה אליזבת. הוא לא רוצה לגרום לה עוד צער, אז בתקופה הקרובה הארי ישמור על פרופיל נמוך" מסר מקורב לבני הזוג למגזין בריטי. אכן תקופה לא קלה עברה על בני המלוכה שנאלצו להתמודד עם מותו של הנסיך פיליפ, האשמות להטרדות מיניות לכאורה מצד הנסיך אנדרו, וההאשמות על גזענות שנעשו על ידי הארי ומייגן, לצד שמועות על מצבה הבריאותי של המלכה בחודשים האחרונים.

לא בטוח האם הצעד הזה יצליח לשקם את היחסים המשפחתיים או שכבר מאוחר מדי, אך יהיה מעניין לראות האם הפאוור קאפל הארי ומייגן יבקרו סוף סוך יחד באנגליה, ויתייצבו בחגיגות 50 שנות שלטון של המלכה בשורה של מחוות ואירועים גדולים.

תסלח? המלכה אליזבת (צילום: רויטרס)
תסלח? המלכה אליזבת (צילום: רויטרס)