סוכן הדוגמניות עדי ברקן יצא נגד הדוגמנית אלכסה דול, שהעלתה לרשתות החברתיות סרטון שבו היא מספרת שהיא מידה 36, וטוענת שהמידות של רשת האופנה הספרדית קטנות יותר ממה שאמור להיות. "הבעיה לא בכן, הבעיה אצלם", היא כתבה. ברקן, לוחם ידוע ברזון של הדוגמניות, העלה פוסט משלו שבו הוא מאשים את דול בגניבת רעיון ששמעה בהרצאות שלו. "עוד חרטטנית הגיעה לעיר, באמת אלכסה?", הוא כותב. "לקחת משהו מהרצאה שלי שאת ביקשת להשתתף בה כדי לייצר אייטם? לא יפה. תנסי להיות מקורית. לפחות תנסי".

ברקן, בייבי דול?
"לפני כשלוש שנים, כשאלכסה החליטה להיחשף ולספר על הפרעות האכילה שלה, היא ביקשה ממכר משותף להיפגש איתי ולהתחבר לסבב ההרצאות שאני מעביר בבתי ספר ולקהל הרחב. נקבעה לי הרצאה בסינמה סיטי וצירפתי את אלכסה לאותה הרצאה. הכנתי אותה, לימדתי אותה את החומרים. עשינו חזרות יחד והגיע הערב המיוחל. אלכסה ראתה באותה הרצאה שאחת מתוך שלוש הנקודות שבהרצאה היא המידות. זו פעם שלישית שאלכסה לוקחת סינקים מתוך ההרצאה שלי, וזה מבאס. אפשר להיות מקורי ואפשר לעשות את זה בצורה אחרת, אבל היא העלתה את זה למודעות וזה הכי חשוב".

עדי ברקן (צילום: ראובן קסטרו)
עדי ברקן (צילום: ראובן קסטרו)


דול, קוצים וברקנים?
"עדי ברקן היקר, נושא כל כך חשוב וכואב הוא לא בבעלותו של אף אחד. בחרתי לשתף את החוויה שלי כדי לעורר מודעות אצל נשים ולעזור להן לקבל את עצמן בלי קשר למידה שהן. אם הנושא היה קרוב ללבך באמת, היית משתף את הסרטון שלי ועוזר להפיץ את המסר, במקום לצעוק 'אני אמרתי קודם'. בהצלחה".

אלכסה דול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלכסה דול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> גם כוכבת הרשת הפופולרית, דניאלה דואק, נדבקה בקורונה. למזלה, גם חבר קרוב שלה אובחן כחיובי, אז את הבידוד הם העבירו יחד. כי לא טוב היות האדם לבדו.

> האם עופר עיני, יו"ר ההסתדרות לשעבר, החליט להתמודד שוב על ראשות ההסתדרות והתחיל לגייס תומכים? עיני לא מגיב לפניות, וארנון בן דוד, היו"ר המכהן, לא נלחץ: "מבחינתי כל אחד יכול להתמודד. אותי לימדו שבחיים הולכים קדימה ולא חוזרים אחורה, ואני מזמין כל מועמד לבוא ולהיות מנוצח על ידי״.

> יערה בנבנישתי, המתגוררת בימים אלה בתאילנד, נבחרה לשגרירת מותג הטיפוח האורגני ecoLove לשנת 2022.