דנית גרינברג צפתה בסוף השבוע האחרון בסרט הדוקו המטלטל ששודר בנטפליקס על הנוכל הישראלי הידוע מהטינדר, שהונה לכאורה נשים רבות במיליוני שקלים. החזאית המתהווה נכנסה לפרופיל שלו ונדהמה לגלות שהוא ממשיך להסתובב חופשי ונהנה מחיי תפנוקים והחליטה להתריע בפניו ברשתות החברתיות, כשכתבה: "צפיתי אתמול בנטפליקס בסרט 'נוכל הטינדר', שמספר על הישראלי שהונה נשים ברחבי העולם בסכום של עשרה מיליון דולר. ועד לפני כמה דקות הוא היה פתוח וצפיתי בסטורי האחרון שהעלה שהוא ברולס רויס, עם החברה הנוכחית שלו, שהיא דוגמנית ישראלית״.

הקמפיין של דנית גרינברג עם מותג התכשיטים דנון (צילום: טל חמדי,אדיר פישר)
הקמפיין של דנית גרינברג עם מותג התכשיטים דנון (צילום: טל חמדי,אדיר פישר)

עוד כתבה: "אתן מבינות שאת כל המכוניות, המטוסים והחופשות מימנו נשים שחשבו שהוא במצוקה ועד היום הן משלמות את החובות הללו. הוא עדיין מסתובב חופשי. זה אבסודר". הפוסט של גרינברג בחשבון האינסטגרם שלה המונה 386 אלף עוקבים, הגיע לידיו של שמעון חיות המציג את עצמו כשמעון לבייב והוא שלח לה איום לתביעה.

חיות שלח הודעה פרטית לגרינברג וכתב: "לא הוניתי אף אחת, מעולם לא נחקרתי, מספיק עם הוצאת הדיבה הזאת, כי אני אתבע כולל אותך ויש לי סוללה של עורכי דין שישמחו להוסיף עוד מישהו לתביעה. וכן, אני עם רולס רויס שעולה חמישה מיליון, ואיך ייתכן שלקחתי 200 אלף שקלים לפני ארבע שנים ואני חי היום חופשי? כי אני איש עסקים לגיטימי שומר חוק והכל זה המצאות של תשקורת". חיות סיים את הדברים כשהשוויץ בכמות העוקבים החדשים וכתב לגרינברג: ״על אפך וחמתך, ימשיכו לעקוב אחריי, כי אנשים מבינים שזה קשקוש גדול".

מטעמה של גרינברג סירבו להתייחס לדברים.

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)