בגדול זה עניין של זמן עד שכולם יידבקו בזן האומיקרון וגם דניאל גרינברג חשה בימים האחרונים ברע, ביצעה בדיקה וגילתה כי היא חיובית לקורונה. לא רק היא, אם כי גם בנה התינוק רון נמצא חיובי לקורונה, בעוד בתה מיאל נשארה שלילית לנגיף. גרינברג נאלצה להיכנס לבידוד יחד עם בנה, ונפרדה מבתה מיאל לחמשת ימי הבידוד הקרובים, אותם תעביר יחד עם אביה אייל גולן. 

גרינברג שיתפה את עוקביה כי חלתה וחשה בתסמינים וכתבה: "שנתיים שרדתי בלי עכשיו הגיע תורי, היי קורונה את ממש לא נעימה ומאוד מכאיבה, טוב אבל איך אומרים? עברנו הכל נעבור גם את זה". עוד שיתפה בתחושות להיפרד מבתה וכתבה: "איך עכשיו שבוע בלעדייך? מנסה להיות אופטימית אבל בוכה כמו מפגרת. אבא הולך לאכול ממני חפירות של החיים. בהצלחה שותף". כתבה והתייחסה כמובן לגולן, שענה לה בחזרה "היא בידיים טובות אין מה לחפור".

דניאל גרינברג  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כל זה קורה שנתיים מאז פרוץ המגיפה בהם הצליחה דניאל גרינברג כנגד כל הסיכויים לא להידבק בנגיף הקורונה, למרות שלא נשמרה ובילתה עם בעלה דאז באירועים מרובי משתתפים בשיאם של גלי הקורונה הקודמים. גם גולן אף חלה כזכור בקורונה ולא הדביק את גרינברג כי שהה בבידוד ממנה שבוע ימים. רגע לפני שחשבנו שגרינברג היא טפלון, מסוג אותם אנשים ברי מזל שלא נדבקים בקורונה, התבדנו. 

מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)