קיילי ג'נר כבר הוכיחה לכולם שהשמיים מבחינתה הם סתם עוד גבול דק ולא מאיים במיוחד בדרך שלה לפסגה. עם הון עצמי של כמעט מיליארד דולר, יותר מ-300 מיליון עוקבים באינסטגרם, בן זוג שהוא אחד הראפרים המוצלחים בעולם וילדה אחת כובשת במיוחד, החיים שלה נראים תמיד מושלמים ומתוכננים בקפידה. לכן כשהודיעה ג'נר על הריון שני, כולם נשאו עיניים אל עבר יורש העצר החדש שהולך להצטרף למשפחה הכי נכונה ברשתות החברתיות.

בשבוע שעבר זה קרה כשהכוכבת ילדה את בנה השני והכריזה על כך באינסטגרם כשהיא חושפת את התאריך המיוחד, ה-02.02.2022. הרשת כמובן השתגעה מהתאריך העגול שמחזק עוד יותר את התדמית המושלמת שהיא דואגת לייצר לעצמה והבדיחות בנושא לא איחרו להגיע: "קריס ג'נר סגרה עסקה עם אלוהים", "מיליארד דולר קונים גם תאריך לידה" ו-"כמה את הכוכבת הכי גדולה בעולם מ-1 עד ללדת ב-2.2.2022", היו רק חלק מהתגובות שהתבדחו על צירוף המקרים המיוחד.

בתאריך מושלם: קיילי ג'נר ובן זוגה הביאו ילד לעולם- לחצו כאן

עכשיו ג'נר שוב מעוררת סערה כשראיון שערכה עם מגזין Vogue בחודש ספטמבר האחרון צף מחדש ומעלה את השאלה - האם ייתכן שהיא ידעה מראש מתי היא הולכת ללדת? בראיון לתכנית "73 שאלות" של המגזין, ג'נר עורכת למראיין סיור בביתה כשהיא עונה על שאלות אישיות, אבל מעריצים רבים שמו לב שבכל הזמן הזה היא עונדת שרשרת זהב עם המספר "222" והחלו בתאוריות קונספירציה לפיהן הכוכבת ידעה ותכננה מראש את תאריך הלידה האייקוני.

כוכבות רבות אוהבות לפזר רמזים מסתוריים על ההריונות שלהן, כשאחת הזכורות היא ביונסה שבתחילת ההריון עם התאומים העלתה תמונה עם המספר 2. TMI אגב הכי בקטע של תאוריות קונספירציה מופרעות, אבל אפילו אנחנו לא מאמינים עדיין שג'נר שולטת בגורל. או שכן?

תמיד הראשונה בהכל. ביונסה מפזרת רמזים על ההריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תמיד הראשונה בהכל. ביונסה מפזרת רמזים על ההריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)