כוכבת הריאליטי והחזאית המתהווה דנית גרינברג השיקה אתמול מהפך גדול בפריזורה כשהתחדשה לראשונה בפוני. אבל רגע לפני שאתם מתלהבים מהמראה החדש, הפוני הוא זמני והוא עוצב במיוחד לטובת צילומי קמפיין תכשיטי דנון בעיצובה. על סט הצילומים סיפרה החזאית ברשתות החברתיות ל-TMI על תגובתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברשתות החברתיות: "אני כמעט התעלפתי. באתי להתחיל נסיעה פתאום אני רואה שנפתלי בנט תייג אותי. חשבתי 'אוי לא', מה עשיתי חשבתי שעשיתי פשע מדיני, אני רואה שהוא שואל אותי מה הלו"ז של 'אלפיס' הסופה, ואני התעלפתי באמת לא יכולתי להתחיל לנהוג, כבוד גדול".

עוד נשאלה על הנוכל מהטינדר סיימון לבייב שאיים עליה בתביעה: "אני ממש לא מפחדת מהתביעה. אם הוא יתבע לפחות שיישלח לי מטוס פרטי לבית המשפט, אם הוא יתבע אני אשמח להילחם על זה שהוא לא יעשה את זה לנשים נוספות". עוד דיברה על החתונה המתקרבת שתערך באפריל הקרוב ואמרה: "אני מאד מתרגשת והכל כבר סגור לקחתי אנשי מקצוע ואני מתעסקת במה שחשוב שזה השמלה הנעליים והתכשיטים שלי".

דנית גרינברג (צילום: אדיר פישר)
דנית גרינברג (צילום: אדיר פישר)

כמו כן, גרינברג חשפה איפה יערך ירח הדבש וסיפרה כי רגע אחרי החתונה עם ברק חקמט שתערך מול 300 אורחים, יטוסו היא ובעלה הטרי לחגיגות ירח דבש בארצות הברית למשך שלושה שבועות. את הירח דבש יפתחו בשיקגו במופע של הזמר הבינלאומי ג'ון מאייר, הזמר האהוב על חקמט וחשפה כי לרגל חגיגות יום הולדתו היא הפתיעה את בן זוגה בגיטרה של מאייר עצמו, כשעל הפרק להגיע עם הגיטרה להופעה של מאייר ולבקש עליה חתימה.

דנית גרינברג (צילום: אסף לב)
דנית גרינברג (צילום: אסף לב)