לפני חצי שנה בדיוק, בעיצומו של הקיץ, הביצה רעדה כשירדן הראל ועומרי שלום בישרו על פרידה וגירושים אחרי 20 שנות זוגיות מתוכן 12 שנות נישואים ושני ילדים משותפים שהביאו בעזרת אם פונדקאית. מאז הספיק שלום להתקדם הלאה ולפצוח בזוגיות חדשה עם נועה מוזס בורוביץ בת ה-33, בתם של תמי מוזס ודדי בורוביץ, ואילו הראל עברה לקורת גג חדשה וקיבלה תפקיד נחשק כמגישת הלוטו החדשה.

הבוקר הם התאחדו מחדש כמשפחה מאוחדת ואוהבת לזכר הימים הטובים שלהם מלפני הפרידה וכל זה לטובת חגיגות יום הולדת שנתיים של התאומים גפן ולני. את חגיגות היום הולדת לתאומים המתוקים, ציינו ההורים הבוקר בגן הילדים שאיפשר להם יד חופשית לעצב את המקום כמו אולם חגיגות מושקע במיוחד, הכולל עיצוב המקום בבלונים וקישוטים, עוגת יום הולדת, שולחנות מעוצבים עם מפות ושי קטן לכל ילד. גם אצלכם חגיגות היום הולדת בגן נראים ככה?

חגיגות יום ההולדת של לני וגפן בגן (צילום מסך אינסטגרם)

אם תהיתם מה טיב היחסים בין הפרודים הטריים, נראה כי הם שומרים על יחסים טובים בעיקר לטובת הילדים, לראייה שיתף שלום תיעוד של הראל מעצבת את הגן לקראת החגיגות המשמחות וכתב "כשאמא אחראית על קישוט ועיצוב הגן ואבא על התפריט זה ניצחון גדול" ואמר ברקע "איזה ארגון למופת". שיהיה במזל וברכה.

View this post on Instagram

A post shared by Yarden Harel (@yardenha)