אבנר נתניהו בן ה-27, בנו הצעיר של יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, הסב אושר גדול למשפחתו כשבאוקטובר 2021 כרע ברך והציע נישואים לחברתו בשנתיים האחרונות, נוי בר (27). אלא שכעת, חמישה חודשים לאחר מכן, השניים החליטו לפרק את החבילה ולבטל את החתונה, כך פרסמה רוני שיינר ב"עלוקה". 

כזכור, בר מונתה לדוברת של חבר הכנסת עמיחי שיקלי ממפלגת "ימינה" ובמסגרת ביקורו אצל הרב חיים קנייבסקי, נכנסה יחד איתו לחדר על מנת לקבל ברכה מהרב לקראת חתונתה ועוררה רעש גדול בתקשורת. חודש אחרי הצעת הנישואים המרגשת, השניים סגרו אולם ואיתו תאריך לחתונה. הזוג שהיה אמור להינשא כדת משה וישראל ב-16.6.22, כנראה לא התמודד עם הלחץ שמביאה איתה חתונה בסדר גודל כזה והחליטו להיפרד, לבטל את החתונה ולארוז פקלאות מביתם המשותף.

אבנר נתניהו, נוי בר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אבנר נתניהו, נוי בר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, ליאורה תפסה לשיחה את אמה של בר רגע אחרי הצעת הנישואים, ושאלה אותה על ההתרגשות לקראת החתונה ואם פגשה את הורי החתן, שרה ובנימין נתניהו. בתשובה לשאלה סיפרה האם לאחר האירוסים כי ההורים עדיין לא נפגשו, מה שהדליק כבר אז נורית אדומה אצל ליאורה.

אמא של נוי בר בשיחה ראשונה על האירוסים לאבנר נתניהו - לחצו כאן. 

כזכור, שמועות על הזוגיות של השניים החלו לצוץ במדורי הבידור באמצע 20-19, אך השניים הכריזו רשמית על הקשר הרומנטי כשהגיעו יחד לאירוע מתוקשר של ניקול ראידמן, חברה טובה של משפחת נתניהו. מאז השניים הספיקו לאמץ כלבה משותפת, נלה ולעבור לגור יחד כשאבנר יצא ממעון ראש הממשלה ועבר להתגורר בהרצליה יחד עם בר. 

אבנר נתניהו, נוי בר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אבנר נתניהו, נוי בר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)