חדי העין שעוקבים אחרי מהלומות הטוויטר בין כתב "הארץ" חיים לוינסון וטייקון יחסי הציבור רני רהב, מופתעים לגלות שבתקופה האחרונה השניים מרעיפים זה על זה פה ושם מילות חיבה. זאת לאחר סכסוך מתוקשר וארוך בין השניים, שאף כלל תביעות הדדיות בבתי המשפט. מתברר שהיחסים בין השניים הופשרו ומסתמן שהם אפילו אמורים להיפגש לארוחת ערב במיקום שכרגע הוא סוד גרעיני.

לוינסון, דרכיך דרכי נועם?
"אף פעם לא היה לי סכסוך עם רני. הייתה לי ועדיין יש לי ביקורת על ההקצאה של משאבים ציבוריים של חניית קונסולי כבוד למכונית שלו. רני לא צריך את החניה הזו והוא יכול לשכור חניה בעצמו, מה שממילא הוא עושה לעובדים שלו. אני עיתונאי מקצועי שעומד בקשר עם כל מי שרלוונטי, ביניהם גם רני רהב. עם זאת אין לי שום עניין להצטרף למועדון המתנות של רהב. על ארוחת הערב אצלו, אם תהיה, אשלם מכיסי".

רהב, כל נתיבותיך שלום?
"אין תגובה".


> זה כנראה לא היה יום ההולדת הכי שמח בהיסטוריה של אברם גרנט, שהגיע לגיל 67 שנים ביום ראשון השבוע, כשברקע הדי התחקיר של חיים אתגר. ליאורה ניסתה לברר איך היה, אך לא זכתה לתגובה.

אברם גרנט (צילום: אבשלום ששוני)
אברם גרנט (צילום: אבשלום ששוני)

> מפגש איחוד מרגש נערך בתוכנית של מאיה וג'ובאני רוסו בערוץ TV Gram ברשת, בין לירון לב לסער בן יוסף. השניים כיכבו ביחד בתוכנית הטלוויזיה המיתולוגית "רמת אביב ג'", ובין הדמויות שלהם איריס (לב) ואמיר הרשע (בן יוסף) היה דם רע במיוחד. מה שבטוח, סטאר קווליטי עדיין יש להם, כי מרכזיית הערוץ קרסה בעקבות אלפי הצופים שרצו לשוחח איתם.

לב, סלחת לו?
"איזה כיף לשמוע שהיו הרבה תגובות, סיפרו לי מההפקה וממש ממש שמחתי לשמוע. ברור שסלחתי לסער והרבה מעבר, הוא חבר טוב ויצא לי לפגוש אותו במהלך השנים מהצד של המטפל ובסדנאות שונות של התפתחות אישית. הוא איש מדהים ומיוחד במינו".

> שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין ז"ל, הוא אחד ממובילי ההתנגדות לרפורמה במשרד החינוך לביטול בחינות הבגרות בהיסטוריה. הוא מנמק את ההתנגדות בחשש לזילות המקצוע ובורות של הילדים והדור הבא בנוגע לכל מה שקשור לידע העם.

גולדין, מאבק היסטורי?
"יש הרבה מאוד אי־דיוקים במה שמסרו לך. אני ראש ועדת המקצוע להיסטוריה בחינוך הממלכתי. לא מוביל ולא מייצג ציבור מורים. אני מצביע על הסכנה בהוצאת חלק מהמקצועות מבחינת בגרות חיצונית. אם רוצים - שיבטלו את כל הבגרויות. הוכחתי שכל מקצוע כזה שיוצא מהבחינות, נעלם. ולכן אני מצביע על הסכנות".

לאה ושמחה גולדין (צילום: אבשלום ששוני)
לאה ושמחה גולדין (צילום: אבשלום ששוני)