יהודה לוי פתח השבוע שולחן ב"קנטינה" בתל אביב עם בן ציון, 43, לנצח הילד של יהודה בארקן מ"אבא גנוב", שהגיע לביקור משפחתי בארץ. כיום בן ציון הוא בעליה של רשת קאפקייקס מצליחה בשם "Baked of Melissa", המספקת שירותים לאירועים עמוסי כוכבים. עוד נכח בפגישה עמוסת הכוכבים דני איי, במקור אביכזר, הנחשב לאחד הישראלים המקושרים בתעשיית הסרטים באמריקה.

>בשבוע שעבר, בהפרש של רבע שעה בלבד, ליווה הרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל, את שני המעורבים באחת מעסקות הטיעון שהסעירו את המדינה, לתפילה במקום הקדוש. ראשון היה זה היועץ המשפטי הפורש, ד"ר אביחי מנדלבליט ורעייתו רונית, ולאחר מכן אריה דרעי, שנשא תפילה ליד קיר האבנים. מנדלבליט ורעייתו המשיכו לאחר מכן לקבלת ברכה בישיבת האידרא ברובע היהודי מהרב אביגדור נבנצאל, שאליו הם מקורבים.

>מזל טוב לשדרנית הוותיקה רויטל עמית, שחגגה את יום הולדתה ה־70 בחיק המשפחה. בין המתנות שקיבלה עמית, המכונה במשפחתה "אקלה": סרטון של השיר "חסקה" בביצוע להקת חיל הים ההיסטורית, שעליו הלביש בנה, יובל בינדר, מילים חדשות המתייחסות, בין היתר, לכישרון הפיסול שלה והתמכרותה לעלי אקספרס. הוא גם הקליט בעצמו את כל תפקידי השירה.

>יוסי וקסמן, הסופר הפורה, הצייר, המעצב והאח של השחקנית ענת וקסמן, הפתיע כשפרסם בפייסבוק את טופס ההמלצה שלו להדלקת משואה על ידי הזמרת דנה אינטרנשיונל. בסיום ציטוט ההמלצה הוא הביע אכזבה על כך שהיא לא נבחרה לבסוף. מהצד השני הוא זכה למאות לייקים וטלפונים שבירכו אותו על היוזמה ובאזז חדש נולד. במשך אותו הלילה פורסמו עוד כעשר המלצות שנשלחו לוועדה.
וקסמן, איך הריקושטים?
"אני שמח שהייתי הראשון לפרסם את העוולה הזאת. מה לעשות שאנחנו חיים בארץ של אנשים צדקנים. ארץ שמרוממת פושעים ופורשת לפניהם שטיחים אדומים, ארץ של פחדנים ומתיישרים, ארץ שלא באמת מקבלת את החריג, את זה שאינו דומה להם, כי מי שלא דומה לך וחושב כמוך הוא הרי בוגד ואבי אבות הטומאה".