השחקנית טל טלמון ושחקן הכדורגל בדימוס לירן שטראובר, ציינו היום (חמישי) יום הולדת שנה לבנם המשותף - אולי. כזכור, השניים שניסו להיכנס להריון תקופה ארוכה ללא הצלחה, שיתפו את התקשורת בקשיים ובתחושות הקשות. אלא שחצי שנה לאחר מכן, בישרו השניים ברשתות החברתיות שהם מצפים לילד ראשון יחד. 

שנה חלפה מאז ואולי כבר בן שנה, ואין כמו לציין את המאורע החגיגי בתמונות שובות לב באינסטגרם ובפוסט שאי אפשר להישאר אדישים אליו. כך טלמון כתבה: "הנה מחפשת את המילים וכבר הדמעות בגרון. איך אפשר לשים במילים את הקשר הכי טהור והשנה המאושרת בחיי? ילד שלי, בן שלי, אפרוח שלי שמש שלי, שלנו. אתה הטוב בעולם הזה, פלא הבריאה, סמל לתקווה עבורי, לאהבה, משכך הכאבים והמצפן לפרופורציה. אחרי מסע מפרך בלי ששמת לב, בנית לי בית. הקמת לי משפחה עם האיש האהוב עלי עלי אדמות. החיוך שלך נוגע בי בכל עצם בגוף והצחוק שלך מנגן על כל מיתר של רגש. עבדנו קשה כדי שתגיע, ידענו ימים עצובים של צפייה ואכזבה, ימים שפחדתי שלא תהיה, והנה הגעת מתוך נתיב של אופטימיות ואהבה".

"היו קשיים ועייפות ושוק בהתחלה אבל כולם הרגישו כאוויר לעומת האור שהכנסת. שינית אותי. הפכת אותי למי שנועדתי להיות. הפכת אותי לשלמה. יש רגעים ביום שאני מסתכלת עלייך ולא מאמינה שאתה שלי, רגעים שאני אומרת תודה שבחרת בי, תודה שבחרת בנו. לימדת אותי שפה שלמה של רגש, מבלי שתוציא מילה מהפה המושלם שלך. לימדת אותי שעייפות לא קיימת ברגע שאתה פוקח את עינייך המחייכות. לימדת אותי שיש בי דברים טובים, כישרונות חבויים שלא ידעתי על קיומם עד שהגחת לעולם".

"לימדת אותי מה זו אהבה כזו שאפשר לאבד את השפיות. לימדת אותי מה זו דאגה, שמכווצת את הלב רק מהמחשבה הקטנה ביותר שיאונה לך רע. רגשות אשמה שמכווצים את הלב. געגוע כזה שכואב בגוף וכזה שכשאתה ישן אני עוצרת את עצמי מלהעיר אותך. לימדת אותי משפחה, משפחה מאושרת. לימדת אותי שאני חזקה, שאין דבר שאני רוצה ולא יכולה להשיג. שמכל האינסטינקטים שהיו לי עד כה, האימהי הוא החזק מכולם. חיברת לבבות והימסת כמה בדרך. שנים שהרגשתי במבי קטן ומפוחד ולימדת אותי שאני לביאה. תודה לך שמש שלי על ששטפת את ביתינו באור. מאחלת לנו עוד המון חוויות מאושרות, צחוק עד שכואבת הבטן, סיפורים, ריקודים בסלון, פעילויות של שנינו (שאבא רוצה למות מהן) טעמים חדשים, התנסויות, צחוקים שהם רק שלנו, אמבטיות עם השפרצות וחוויות ראשוניות שקורות איתך על בסיס יומי".

"אם אני שלולית של רגשות רק מהשנה הראשונה שלך אז וואי וואי איזה חיים מחכים לנו יחד. 'אני אוהבת אותך' נשמע לי בדיחה לעומת מה שאני מרגישה כלפייך ולעולם לא אצליח לשים במילים. אתה הכל בשבילי. אוֹלי. איזה כיף לי שהחברה הכי טובה שלי צלמת ותיעדה את הרגע הקסום הזה".