בימים האחרונים משקיעה ג'ניפר לופז את מרבית זמנה בכדי לקדם את הסרט החדש בכיכוכבה "חתונה בהפתעה", בו היא משחקת לצד מאלומה, ובראיונות שהיא נותנת לתקשורת היא חושפת פרטים עסיסיים של ממש. השבוע התארחה לופז בתוכנית של אלן דג'נרס, שם השתיים דיברו על האהבה החדשה - ישנה בחייה של לופז, כן, אנחנו מדברים על הקאמבק המפתיע לבן אפלק.

מסתבר שלא רק את העולם כולם הקאמבק הזה הפתיע, אלא הראשונים שהיו מופתעים לחזור אחד לזרועות השניה אחרי 18 שנה היו דווקא גיבורי סיפור האהבה, ג'ניפר ובן בכבודם ובעצמם. "אני לא חושבת שהיה מישהו יותר מופתע מאיתנו. מעולם לא חשבנו שדבר כזה יקרה. וזה דבר מדהים".

ג'ניפר לופז, בן אפלק (צילום:  Frazer Harrison  Getty Images)
ג'ניפר לופז, בן אפלק (צילום: Frazer Harrison Getty Images)

לופז בת ה-52 ואפלק בן ה-49 החלו לצאת שוב יחד באפריל 2021, חודשים ספורים אחרי שלופז נפרדה מהארוס שלה אלכס רודריגז. למי שהספיק איכשהו לשכוח, "בניפר" היו פאוור קאפל אי שם בשנת 2002 ואפילו עמדו בפני נישואים, אך נפרדו אחרי שנתיים וביטלו את החתונה. מאז, כל אחד הלך לדרכו, התחתן והביא ילדים ועכשיו דרכיהם שוב התחברו והעולם התחרפן מאהבה. תחילה, ניסו השניים לשמור על העניין בסוד. "בהתחלה פחדתי להיכנס למערכת יחסים כזו מתוקשרת", סיפרה והוסיפה "שנינו היינו כל כך מאושרים ולא רצינו ששום דבר יכנס ביננו". 

ג'ניפר לופז, בן אפלק (צילום:  Momodu Mansaray, getty images)
ג'ניפר לופז, בן אפלק (צילום: Momodu Mansaray, getty images)