מאז התפוצץ הראיון של השחקן יהודה נהרי שהאשים את אסי עזר בהטרדה מינית, לכאורה, כשערך לו אודישן לסדרה "להיות איתה" בביתו לפני כעשור, המגיש העדיף שלא לדבר יותר מדי וחוץ מפוליגרף נגדי ובו יצא דובר אמת ופוסט בנושא, העדיף שלא להוסיף. גם כשנהרי הזמין את עזר לשיחה מלב אל לב בה ידברו על הדברים, עזר בחר לשתוק ולתת לסערה לחלוף.

לראשונה המגיש המבוקש שנקלע לסערה תקשורתית ראשונה בקריירה שלו, התייחס לפרשה שהסעירה את המדינה בסט הצילומים של "קרולינה למקה" לקולקציית הקיץ של המותג, בצילומים שנערכו בים המלח, כדי לברוח מהאווירה החורפית ולספוג קצת ויטמין D מהשמש. יחד איתו הצטלמה גם הדוגמנית בר רפאלי, שחוותה גם היא משברים תקשורתיים ובראיון ל-TMI שיתפה בטיפים בשבילו איך לעבור את המשבר ואיך להתכונן לכך שעומד להיות אבא.

בר רפאלי, אסי עזר (צילום: רפי דלויה)
בר רפאלי, אסי עזר (צילום: רפי דלויה)

איך זה להיפגש שוב על סט הצילומים? התגעגעתם?
אסי: "האמת שהיום היה ממש כיף, כי בדרך כלל אנחנו מצלמים באולפן. לא יודע למה זה יצא לנו ככה, כל פעם להיתקע באולפן יחד, אבל פה זה ממש פסטורלי ונעים. האמת שהיה כיף להיפגש, ריכלנו קצת".
בר: "היינו סוף סוף יחד. בדרך כלל אנחנו באולפן אז לכל אחד יש חדר משלו. פה אנחנו בתנאי שטח, אז הוא היה צריך להיות קרוב אליי".

אסי עברת תקופה לא קלה, אולי במשבר ראשון, איך אתה מרגיש?
"אני מרגיש יותר טוב. בסדר, מתמודד".

יש בך כעס?
"וואו עברתי בחודש האחרון את כל רכבת הרגשות האפשרית. אני לא יודע להגדיר אפילו מה אני מרגיש, אני רק מקווה שמי שמכיר אותי ואוהב אותי ימשיך להישאר לצידי כמו שהם היו בחודש האחרון, כי קיבלתי תמיכה ואהבה מדהימה וזהו".

אסי עזר (צילום: רפי דלויה)
אסי עזר (צילום: רפי דלויה)

בר גם את אחת שצלחה משבר תקשורתי גדול. יש לך איזה טיפ לאסי?
בר: "גם לי היו כמה משברים, זה בא עם הטייטל כמו שאומרים. אם הוא היה צריך, הוא היה פונה אליי, אבל לא נראה לי שהוא צריך".
אסי: "גם בר כתבה לי ישר שהאירוע קרה אם הכל בסדר ואם היא יכולה לעזור במשהו. אני באמת מאמין שאני ילד גדול, ביקשתי מיד מכל החברים שלי לא להגיב, אני יכול להתמודד לבד. אני שמח שהם נענו לבקשה שלי כי דבר כזה צריך לטופל בזהירות, שבטעות לא תיווצר תחושה שאנחנו נגד אנשים שמתלוננים להטרדה. אנחנו בעד מהפכת ME2, אני תומך גדול ב-ME2. פשוט במקרה הזה, צריך להגיד, זה לא המקרה. את זה אני יכול להגיד לבד ולא צריך שאף אחד יסנגר עליי".

אסי בקרוב אתה עומד להיות אבא, איך אתם מתכוננים?
אסי: "בימים אלה אנחנו משפצים את חדר הילדים, את החדר של הילדה. בעלי לא נותן לי להחליט שום דבר, רק מראה לי ואומר לי תעשה כן עם הראש וזה מה שאני עושה. למזלי הוא כל כך מוכשר שהולך לצאת חדר מקסים ויפה. כולם אומרים לי לא להכין, אומרים לי שזה טעות".
בר: "לא. אני הכנתי הכל".
אסי: "זה ממש תלוי באיזה עדה. מרוקאיות אמרו לי 'שלא תעז לקנות שום דבר, רק אחרי הלידה'. אשכנזים אומרים לי 'הכל מוכן כבר וזה'. לא יודע, אני ממש מתרגש".

בר אמרת שמאז הלידה של דויד עדיין לא חזרת לעצמך. נכנסת למשטר אימונים?
בר: "קודם כל אני תמיד במשטר אימונים. השאלה מה קורה אחרי האימון, מה אני אוכל ומה אני מנשנשת. פשוט תקופת הקורונה, אנחנו יושבים הרבה על הספה. אם פעם הייתי עושה אימון והולכת למקומות ויוצאת ורואה חברים והולכת עם הילדים לגינה, היום זה פחות. אני מרגישה שאני יושבת הרבה על התחת ולא עושה הרבה ואני חושבת שהתחת שלי מרגיש את זה".
אסי: "השיזוף חסר לנו בקורונה. לא יוצאים מהבית, חסר ויטמין די, בגלל זה נהנים פה".
בר: "כן באו אליי עם שמשייה להסתיר את השמש, שיהיה לי צל, אמרתי להם 'שנתיים לא הרגשתי את השמש, זה בסדר'".

בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)
בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)

יש לך טיפ לאסי גם בגזרת הילדים? משהו שאף אחד לא מספר אבל חשוב שהוא ידע?
בר: "אני ההורה הראשון מסוגו בעולם שיודע דברים שאף אחד לא יודע. זה מצחיק אותי כי אני לא מתיימרת להיות אמא מושלמת שיודעת הכל, כל אחד עושה מה שטוב לו. מה שאני שמתי לב זה שהדבר המאוד חשוב שעוזר לנו לקיים מערכת טובה של משפחה זה זמנים. ממש להקפיד ללכת לישון בשעה שצריך. אני זאת שחורגת בבית, שנותנת להן לראות עוד תוכנית ומשאירה אותן ערה ובעלי אומר לי 'את תשלמי על זה מחר בבוקר', וזה נכון. אני משלמת על זה כי הן קמות הפוכות כי לא קיבלו את שעות השינה שהן רגילות אליהן. אני תמיד רואה את הזוגות התל אביבים האלה עם הילד האחד והולכים למסעדה ב-11 בלילה ומרדימים את הילד בעגלה ותוך כדי אוכלים. אני לא הייתי יוצאת, בשמונה הם במיטה".
אסי: "לי יש טיפ טוב שנתנו לי".
בר: "אה זה לא היה טיפ טוב?".
אסי: "לא, זה טיפ טוב. את כמו אלברט. אלברט גם ככה, רוצה זמנים - שוטר. נתנו לי טיפ מדהים, לא לפחד לעשות רעש ליד התינוק כשהוא ישן".
בר: "אה, זה בסיסי".
אסי: "לא זה לא בסיסי, אסור להגיד 'שקט שקט', כשהוא יתרגל יהיה לו רעש לבן, רעש רגיל". 

בר רפאלי, אסי עזר (צילום: רפי דלויה)
בר רפאלי, אסי עזר (צילום: רפי דלויה)