נראה כי טיילור מלכוב סומכת בעיניים עצומות על בן זוגה הזמר לירן דנינו המככב בימים אלה ברוקדים עם כוכבים, או שאולי היא פשוט לא יודעת ואנחנו הראשונים לספר לה ולכם הצופים. אמש שודר הפרק הראשון לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" ובין הסלבס שמתמודדים העונה, מככב הזמר לירן דנינו, אליו ציוותו את הרקדנית המקצועית ג׳וליה שחר. אם גם אתם הודהמתם מהכימיה המדהימה בין השניים עכשיו אפשר לגלות כי זה ממש לא במקרה. 

גיא צריך לחשוש? כך הגיבה יעל בר זוהר כשראתה לראשונה את הרקדן לצידה - לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Liran Danino (@lirandanino)

על פי גורמים בהפקה, החיבורים בין הכוכבים המתמודדים לרקדנים המקצועיים נעשים על ידי התאמה מיוחדת, אלא של-TMI נודע, כי לדנינו באופן מפתיע ציוותו פרטנרית לריקוד שיש לו איתה עבר ולא סתם עבר, אלא רומנטי. לירן דנינו וג'וליה שחר ניהלו קשר רומנטי קצר בעבר כשיצאו לדייט שלא צלח, ובחודש האחרון הם מבלים שעות על גבי שעות לבד בחדר החזרות בסטודיו.  אין פלא שאתמול אחרי הביצוע של דנינו ושחר על רחבת הריקודים, זרקה השופטת רונה לי שמעון הערה על החיבור המושלם של השניים. אז מדוע בהפקה בחרו להסתיר מאיתנו את הפרט החשוב והעסיסי הזה? 

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של לירן דנינו מסר: "לירן נמצא בזוגיות פורחת ויציבה עם טיילור מכלוב ומעולם לא היה לו שום יחסים רומנטיים עם ג'וליה שחר, יום אהבה שמח לכולם".

לירן דנינו, ג'וליה שחר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן דנינו, ג'וליה שחר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)