לפני שנתיים וחצי חשפנו לראשונה כי כוכב "האח הגדול", עומר גורדון, המוכר כמי שהיה בן זוגה של שני גולדשטיין, נקלע לקשיים כלכליים ולכאורה הסתבך בחובות עם מכרים ביניהם ארז דה דרזנר ופלוני שחשף את הסיפור האישי שלו ל-TMI בבלעדיות והבטיח שאם הכסף יחזור אליו בעקבות פרסום הידיעה הוא יתרום אותו לעמותה.

על פי דפוס הפעולה, גורדון לכאורה נוהג לפנות למכריו לבקש מהם הלוואה וכשמגיע המועד שעליו להשיב את הכספים הוא מתחמק ולא מחזיר בתירוצים שונים. אלא שנראה כי למרות הפרסומים שלנו, עומר גורדון לא חדל ממעשיו וכעת נודע ל-TMI שקורבן נוסף נפל בידיו של גורדון. הפעם זאת ש', אישה בשנות השלושים לחייה, שסובלת מפוסט טראומה קשה, בעקבותיה היא לא מתפקדת כמו כן חיה על קצבת נכות של ביטוח לאומי עם 100 אחוזי נכות. אותה ש', הכירה את גורדון ברשתות החברתיות ובין השניים נוצר קשר חברי, גורדון שמע את צרותיה ואמר שהוא מזדהה איתה, ובנה בסיס של אמון הדדי וקשר חברי במהלכו שיתף אותה גם בצרותיו הכספיות.  

שני גולדשטיין, עומר גורדון (צילום: פזי אברמוביץ')
שני גולדשטיין, עומר גורדון (צילום: פזי אברמוביץ')

על פי עדותה של ש', גורדון לווה ממנה את כל החסכונות שהיו לה בסך של חמישים אלף שקלים. כדי להרגיע אותה, אף חתם לה על מסמך כי ישיב את הכספים עד מאי 21. הכספים כמובן לא הוחזרו, וגורדון סיפק תירוצים והתחמקויות אינסוף עד עצם היום הזה. בקרוב תחלוף שנה מאז המועד בו אמור היה יוצא "האח הגדול" להשיב את כספי ש' הפוסט טראומתית, שלצד כל הבעיות שמהן היא סובלת, עכשיו הצטרפה המכה הקשה של גורדון, הבגידה באמון והבנק שחסם לה אופציה של משיכת כספים. אחרי ניסיונות רבים להשיג לשווא את כספה מגורדון, הגישה ש' בחודש שעבר תלונה במשטרה אך לטענתה הסבירו לה כי בגלל שהיא נתנה את הכסף בהסכמה מלאה, הם לא יכולים לעזור לה. 

ש' מסרה: "הסברתי לעומר שהבאתי לו את כל קצבת הנכות שלי ושמצבי הנפשי לא טוב ואני באה מבית ללא אמצעים הוא התנצל ואמר כמה שזה כואב לו, אך המשיך למרוח אותי בשקרים. הגעתי למצב שעם כל הדיכאון וחוסר התפקוד ממנו אני סובלת. עבדתי כדי לסגור את החובות בבנק כי חסמו לי אופציה לשימוש בכרטיסי אשראי. דיברתי עם עוד כמה וכמה אנשים שהוא לווה מהם כולם פה אחד אמרו שאני מצטרפת לרשימה ארוכה של אנשים שהוא עשה להם את זה. לאחר בדיקה מעמיקה הובהר לי שמדובר בדפוס של שנים, כך הוא מתנהל".

עומר גורדון (צילום: שוקה כהן)
עומר גורדון (צילום: שוקה כהן)

מטעמה של אלינור שחר, המייצגת את עומר גורדון, הבטיחו כי יחזרו עם תגובה כבר לפני מספר ימים, ועד היום לא התקבלה תגובתם, וכשזו תתקבל, נציגה.  

לפני שנתיים כשפרסמנו את הידיעה, אז כן בחרו להגיב ומסרו כי "עומר גורדון נקלע לקשיים כלכליים בעקבות הקורונה והוא יעשה את מירב המאמצים להחזיר את החוב".

עומר גורדון (צילום: ינאי יחיאל)
עומר גורדון (צילום: ינאי יחיאל)