מענין מה יש לשלום לבייב, שמצוי על פי דיווחים בתקשורת בנתק עם משפחתו וגם בתהליך של פשיטת רגל, להגיד על האח החורג לכאורה, המתחזה לבן המשפחה שלו, סיימון לבייב, הידוע בארץ וגם בתפוצות כ״נוכל הטינדר״ שמעון חיות, בזכות הסדרה שנעשתה עליו בנטפליקס.
- שלום לשלום לבייב. מתי נודע לך שיש לך פתאום "אח" שכזה.

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)

"שמעתי משהו לפני כשנתיים ודנתי אותו לזכות כי לא ירדתי לעובי הקורה ולא הבנתי את עוצמת הפגיעה בשמה הטוב של משפחתי, ויתרה מזו פגיעה אנושה ביושרם של העם הנבחר. תוסיפי לזה ואת מודעת לכך שאני מתעב רכילות מכל סוג שהוא. כשראיתי את הסרט בנטפליקס הבנתי בדיוק מה קרה. יותר ברור מזה אין. שחור על גבי לבן. אני מתפלא על נטפליקס שהוציאו סרט על נוכל מהמעמד השפל ביותר, יתרה מכך חסר כל תחכום. ויש גם דפוס פעולה פחדני למעשיו. נטפל לבחורות סקנדינביות, שהן תמימות וגם אם ייתפס, הדין בסקנדינביה הוא מחמיר פחות. מבחינתי, סיימון לבייב הוא איש שאני אפילו לא יכול לנכס לו הכינוי ׳אדם׳. חסר מצפון, נוכל, צ׳יפ, הכי זול, שגנב כסף מבחורות על מנת לממן אורח חיים ראוותני. לא מצאתי שום ערך מוסף בסרט, שום תחכום. צר לי על משפחתו שמתנערת ממעשיו כפי שנראה בסרט. מדובר בבחור שהאידיאולוגיה שלו היא ניהליזים".
הוא ניסה ליצור אתך קשר בשלב כלשהו?
"הייתה תקופה לפני כחצי שנה שאישרתי אותו בפייסבוק בתמימות, ותוך שעה הוא נכנס דרך חשבונות אחרים וניסה בפורומים שונים להגיע לליבי ולקחת כביכול צד איתי בעניינים המשפחתיים שלנו. מאחל לו שיחזור בתשובה ויחזיר את הכסף לבחורות האומללות״.

ומה אבא אומר? לב לבייב (צילום: אביב חופי)
ומה אבא אומר? לב לבייב (צילום: אביב חופי)