מי את?
"מיכל ינאי מוסקל (כדי שייתנו לי לעבור עם הילדים בשדה התעופה בלי שעה חקירה איך אני קשורה אליהם), בת 49, נשואה לבן מוסקל, אמא לאלכס, 12, יהלי, 11, יובל, 6. פרזנטורית של ׳ג׳נס גלובל׳, מותג האנטי־אייג'ינג מהמובילים בעולם המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות ופיתוחים מחקריים פורצי דרך. מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם זה 13 שנים ומסייעים לאנשים רבים להישאר צעירים לאורך זמן במראה, בתפקוד, בחיוניות ובאיכות החיים״.

View this post on Instagram

A post shared by Michal Yanai (@michalyanai)

הרבה אומרים לך שלא ממש השתנית מפעם. האם גם את משתמשת בפוטושופ?
“אם פעם הייתי הולכת לישון אחרי יום צילום מאופרת, היום אין מצב. כיף שאני יכולה מתוך חיבור אותנטי להיות פרזנטורית של ׳ג׳נס גלובל׳, אבל בד בבד אני מודה לאלוהי הפילטר. אני קמה בבוקר ולא נראית כמו אלה בסדרות שמתעוררות עם שימר בלחיים. אז אני שמה פילטרים. פוטושופ אין לי עצבים לעשות, גם לא צריך להגזים“.

האם את עוקבת אחרי כוכבי הילדים של היום?
“אני עוקבת אחרי יובל המבולבל כי אני אוהבת אותו, ואחרי מיכל מוכתר שהייתה רקדנית ב׳קרנבל של מיכל׳ ואז בהופעות שלי. אני אוהבת את איך שהיא התבגרה, אותה כיוצרת ואת האג׳נדה שהיא מקדמת כאמא מול הגננות המתעללות. אני עוקבת אחרי מיכל הקטנה כי היא וונדרוומן, ואני אוהבת את האומץ שלה לעשות דברים שהיא מאמינה בהם“.

מיהו קהל העוקבים שלך?
“מעל ל־65% מהעוקבים שלי הם בני 35 ומעלה, 10% הם מעל לגיל 55. רוב נשי מובהק – מעל 80% מהעוקבים הם עוקבות“.

האם את חושבת שלו היה אינסטגרם לפני 15 שנה, היו לך מיליון עוקבים?
“חחח, לא חשבתי על זה אף פעם. פספוס אני בטח לא מרגישה, גם לא חושבת שהייתי בשלה אז לחשוף את החיים האמיתיים שלי כמו עכשיו. דווקא זה יכול היה להיות משעשע לשבת היום ולצפות בסטוריז שלי מ׳גינת ההפתעות׳“.

View this post on Instagram

A post shared by Michal Yanai (@michalyanai)

כמה פעמים בשבוע כותבים לך באינסטגרם “גדלנו עלייך“?
“מלאאאאאאאאא! מזכירים לי אירועים ישנים, תוכניות, הצגות... כיף. הרבה כותבים שעכשיו גם הילדים שלהם מקשיבים למדיטציות באפליקציה שלי, וזה מרגש ממש. גם ברכות לימי הולדת מבקשים מדי פעם, אני משתדלת לשלוח לכולם, אבל לא תמיד זוכרת“.

איך אנשים מגיבים לך בהודעות על הרילוקיישן ליוון?
“כותבים שכיף לעקוב אחרי תיעוד אותנטי. שלא הכל ללה־לנד. אני משתפת גם בשיט שאנחנו עוברים, הפחדים, הרצון כאמא שלא יהיה קשה לילדים, מציאת דירה ושאר פרוצדורות. אני באמת מנסה לשתף בחיים האמיתיים ולא רק במה שמצטלם טוב“.

נתונים: מערכת IMAI של חברת המשפיענים LEADERS 

View this post on Instagram

A post shared by Michal Yanai (@michalyanai)