לפני הכל, הודעה: המדור מכריז על פרס מיוחד למי שיביא מידע על בן הזוג החדש של יו"ר מפלגת העבודה לשעבר ועכשיו גם השדרנית לשעבר, שלי יחימוביץ'.

> ובינתיים, מחלקת התחקירים של ליאורה פנתה השבוע לאמו של יהודה נהרי בעקבות תלונתו של בנה כי המגה־מגיש אסי עזר הטריד אותו מינית לכאורה. מזל נהרי, 75, מתגוררת בשכונת נווה עמל בהרצליה. במקביל לראיון שנתן אסי עזר השבוע, השיק נהרי את קמפיין מימון ההמונים באתר גו אקטיב, לטובת הקמת עמותה שתהווה בית ותתמוך בגברים שחוו ניצול מיני או מרות.

שלום למזל נהרי. מתי נודע לך על ההטרדה לכאורה?
"צפיתי יחד עם יהודה בטלוויזיה. בדיוק פורסמה פרשת התלונות כנגד גל אוחובסקי, ואז יהודה אמר לי 'אמא, גם אני עברתי משהו כזה'. וסיפר לי".

ואיך את מרגישה עכשיו?
"הרגשות שלי קשים מאוד. נתנו לנו להרגיש כאילו יהודה אשם. איך עושים דבר כזה? כל מי שמכיר את יהודה יודע שהוא לא גדל על ערכים של לרכוב למישהו על הקריירה, חלילה. הוא סיפר סיפור שכאב לו. שהוא נפגע ממנו. ללא שום אינטרס. כך גידלנו אותו".

יהודה נהרי (צילום: אור גפן)
יהודה נהרי (צילום: אור גפן)


ומה היו הציפיות שלך מאסי עזר?
"ציפיתי מאדם כמו אסי עזר, שלא יהיה כמו כולם. שיהיה מנהיג פורץ דרך. שייתן לבן שלי התנצלות ויושיט לו יד. להגיד 'טעיתי'. במקום זה מאיימים על הקריירה של הבן שלי?! מה זה קריירה? קודם תהיה בן אדם. הולכים ומפרסמים על הבן שלי כאילו הוא דיבר כדי לקבל תפקיד. מטעים את האנשים כדי להוציא טוב את אסי. באיזה עולם אנחנו חיים?".

וזה שינה את היחס שלך אליו?
"פעם תפסתי מאסי עזר. מהאירוע הזה הוא הראה שהוא אדם קטן שרק כסף חשוב לו. אצלי הוא גמר. אף אמא לא מוכנה שיתנהגו כך לבן שלה. גם המאיות (בוסקילה ודגן - לג"ש) שהגנו עליו. איך הן מעיזות לצאת לטובת אדם שנהג כך? האם היו נוהגות כך גם אם היה מדובר בילד שלהן?".

יש לך מסר לאמא של עזר?
"שתציע לו להיות מוביל ולא מובל - ולהתנצל. כל מה שיהודה רצה זו התנצלות על ניצול תמימותו, לאחר שהתייחס בכבוד לאדם שהתיימר להציע לו עבודה ועשה לו עוול בהתנהגות שלו".

מלכה עזר, אמו של אסי עזר, אולי תיתני את הספוט שלך על הפרשה?
"ממש ממש לא".

מטעמו של אסי עזר בחרו שלא להגיב.

אסי עזר (צילום: רפי דלויה)
אסי עזר (צילום: רפי דלויה)

> ננסי ברנדס הפך ביום שלישי השבוע לסבא רבא, כשבתו ליאור הפכה לסבתא.

ברנדס, יש לה עדיין השורשים הרומניים?
"אני כל כך מתרגש ומאושר. בחיים לא האמנתי שתהיה לי נינה. עכשיו אני חייב לבדוק דחוף אילו הטבות ‏מגיעות לי מביטוח לאומי".

> השבוע, בחתונה חרדית ומופרדת בירושלים, עלה משה להב, ״הטיש הגדול״, עם הגיטרה ועם כיפה לראשו להופיע. ולא, זהו לא ז׳אנר חדש של הטיש: פשוט אבידור, אחיו החרדי של להב, חיתן את בתו וביקש ממשה לעלות ולשיר.

להב, יש לטיש גם גרסה חרדית?
"מסתבר שאני, שהקמתי 'טיש ישראלי', יש לי שלוחה לא מבוטלת גם ל'טיש החסידי'".

משה להב (צילום: ז'ראר אלון,אור טל)
משה להב (צילום: ז'ראר אלון,אור טל)