כוהנת השירה בציבור, עינת שרוף, טסה לפני שבוע למסע הופעות בפנמה ולוס אנג׳לס. אחרי ההופעה בפנמה, הרגישה חולשה ורעידות בגוף, ובבדיקת קורונה התברר שהיא חיובית לאומיקרון. המחלה ריתקה אותה למיטה אצל חברים בפנמה והיא נאלצה לבטל את ההופעה בלוס אנג׳לס.

שרוף, החלמת?
"הייתי לבדי אצל חברה. זה היה אירוע סגור ושלחתי במקומי חברים טובים שיופיעו והיה ערב מקסים. תודה לאל, אני כבר בארץ הקודש ומתכוננת לצילומים שלי על השער של חודש מרץ למגזין 'מנטה' ליום האישה הבינלאומי".

עינת שרוף (צילום: שלומי יוסף)
עינת שרוף (צילום: שלומי יוסף)

> ביום שישי הקרוב, 24 בחודש, באולם הנרי קראון בתיאטרון ירושלים, יבוצע בבכורה ישראלית קונצ'רטו בדו מז'ור לכינור, יצירה בלתי גמורה שנכתבה על ידי בטהובן בגיל 20 במטרה לרצות את אביו שהיה זמר טנור שיכור. היצירה תנוגן במסגרת סדרת הקונצרטים "לחוות את בטהובן" של התזמורת הסימפונית ירושלים. איתמר זורמן, זוכה תחרות צ'ייקובסקי, יבצע אותו ביחד עם אמו, הפסנתרנית וחוקרת המוזיקה ד"ר אסתרית בלצן, שמתמחה בחקר תולדותיו של המלחין המפורסם.

אסתרית ואיתמר בלצן (צילום: הקתדרה למוסיקה)
אסתרית ואיתמר בלצן (צילום: הקתדרה למוסיקה)

> כאלפיים איש התמוגגו מהופעה מרגשת של הזמרת הישראלית־טורקייה לינט, שהגיעה במיוחד לפסטיבל של מוזיקה טורקית באודיטוריום אוסישקין בבנייני האומה ירושלים וביצעה מגוון להיטים בליווי תזמורת ירושלים מזרח ומערב.

לינט ואלכס אלטר (צילום: מירי כהן)
לינט ואלכס אלטר (צילום: מירי כהן)

> צבי נטע, מנכ"ל קבוצת מכשירי תנועה יבואנית סוזוקי בישראל, חתם הסכם לאימוץ השחיינית האולימפית הישראלית ואלופת עולם אנסטסיה גורבנקו לקראת אולימפיאדת פריז 2024.

> מאור זגורי הגיע בחמישי האחרון למלון "יו בוטיק כנרת" וסגר לילה שם בגפו, ללא חן אמסלם. מעניין איזה פרק הוא היה צריך להשלים בעונה הבאה של "זגורי אימפריה", שבשבילו היה צריך זקוק לשקט מוחלט מול הכנרת.

מאור זגורי, חן אמסלם (צילום: רפי דלויה)
מאור זגורי, חן אמסלם (צילום: רפי דלויה)