בימים האחרונים מיכל רנד, אשתו לשעבר של הזמר שולי רנד יצאה נגדו שוב למתקפה, והאשימה אותו בכך שהוא מתעלם מבני משפחתו הזקוקים לו ואף חוסם אותם בכל דרך אפשרית.  "שלשולי, אנחנו בבית החולים בלי שקל. זה ממש קשה", כתבה בפוסט בפייסבוק והמשיכה "ביקשתי מהמפיק שלך שיעזור, חסם אותי. ביקשה ממך ילדה בגירה שתעזור, חסמת אותה. מאחלת לכם מכל הלב שבורא עולם יחסום אתכם בכל". לאחר מכן העלתה פוסט בו כתבה: "שולי, ברגעים אלה ממש הבן שלך נכנס להרדמה כללית. תפילות עושים הציבור הקדוש. הם לא צריכים גם לממן אותו. תשלח כסף דחוף. איזה צבוע אתה".  ולבסוף כתבה: "אתה אדם מושחת".

אך נראה שהאשמות הקשות לא מטרידות יותר מדי את מנוחתו של הזמר ואשתו החדשה צופית גרנט, שהעבירו אתמול את הערב בהצגת היחיד של השחקן, היוצר והבמאי יהב גל 'לולקע', מסיפורי הבעל שם טוב. השניים הגיעו מחוייכים ובמצב רוח טוב לפרגן ליוצר, למרות רעשי הרקע שפוקדים אותם מדי כמה שבועות.

צופית גרנט, שולי רנד, יהב גל  (צילום: איבון בשארי)
צופית גרנט, שולי רנד, יהב גל (צילום: איבון בשארי)

יהב גל, צופית גרנט (צילום: איבון בשארי)
יהב גל, צופית גרנט (צילום: איבון בשארי)

מטעמו של שולי נמסר כי "ישראל רנד נמצא בבית החולים לטיפול שגרתי יזום. שולי עסוק ראשו ורובו בשיקומם של ילדיו מהנזקים שאמם גורמת להם, ומשלם לטובת כך סכומי עתק בכל חודש. גם מיכל בעצמה מקבלת באופן שוטף וסדיר מימון עבור הטיפול בילדים הרבה מעבר למקובל". עוד הוא הוסיף כי "מיכל עושה שימוש מניפולטיבי בדעת הקהל כדי להכפיש את שמו ולסחוט ממנו כספים, ושהיא ממשיכה באופן שיטתי למנוע מהילדים קשר בריא עם אביהם ומסיתה אותם לניכור הורי".