השבוע ממשיך להיפתח בבשורות מרגשות בביצה ושעות ספורות לאחר הידיעה כי נסרין קדרי התארסה, המנחה קורין גדעון משתפת כי היא ובעלה חילי סורוצקין בעיצומו של הריון שני! שנה בדיוק עברה מאז הביאו לעולם ברעש תקשורתי גדול בתם הבכורה אלונה, כן זו מתקרית החלון בחדר היולדות באיכילוב, וכעת הם שוב מצפים להרחיב את המשפחה.

קורין גדעון מתנצלת על הפוסט הנוקב נגד בית החולים - לחצו כאן

קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מצד אחד רבים יכלו לצפות את הידיעה המשמחת - שכן גופה של קורין די נעלם מעין המצלמה בחשבון האינסטגרם שלה, אך מנגד - המשפחה היפה לא הפסיקה לטייל ואף נדבקה בקורונה לאחרונה, לא סימינים המעידים על לידה צפוייה. הבוקר, החליטה גדעון לשתף את עוקביה כי היא נמצאת בחודשי הריון מוקדמים ונראה שלא הייתה לה כל כך ברירה לבשר את הבשורה מאחר ומחר (שלישי) תעלה על הלבשה תחתונה ותצטלם לקמפיין החזיות של טריומף, להם נבחרה לשמש כפרזטורית זו העונה השנייה.

הפעם הקודמת הייתה ממש לא מזמן. קורין גדעון (צילום: דודי חסון)
הפעם הקודמת הייתה ממש לא מזמן. קורין גדעון (צילום: דודי חסון)

 כזכור, בהריון הקודם שהתסיים כאמור בדיוק לפני שנה, גדעון הקפידה לתעד את כל הרגעים, כולל את הלא נעימים, אך יצרה סערה גדולה כשהעלתה פוסט נוקב כנגד בית החולים לאחר שקיבלה חדר ללא חלון.  "המחלקות מזעזעות בלי חלון, בלי חמצן, בלי לדעת אם אור או חושך, בקושי כורסא ליד המיטה. לאף אחד לא מגיע יחס כזה", כתבה וסיימה בדברים: "ועוד אני קורין גדעון". לאחר מכן התנצלה, וכעת נותר לראות איפה תבחר להעביר את הלידה הבאה.