כוכבת הפופ המצליחה נועה קירל שרק לאחרונה השתחררה מצה"ל ובקרוב תסע שוב לארצות הברית על מנת לקדם את הקריירה הבינלאומית שלה ממשיכה לתרום לקהילה ואמש לקחה חלק בערב התרמה גדול שערכה עמותת תקווה ומרפא שמסייעת לילדים חולי דיאליזה, מושתלי כליה בשיתוף בית חולים שניידר המכון הנפרלונגי וסיפרה את סיפורה האישי.

נועה קירל (צילום: אור גפן)
נועה קירל (צילום: אור גפן)

לא פעם סיפרה הזמרת את סיפורה וכי כמעט לא גייסו אותה לצבא בעקבות הבעיה הבריאותית ממנה היא סובלת אך אתמול במהלך האירוע חלקה פרטים נוספים ושיתפה את הרגשות ואת הזכות שהיא מרגישה שניתנה לה לשמח ילדים שעוברים בצורה כזו או אחרת מה שהיא ובני המשפחה שלה עברו כשהייתה ילדה.

"בגיל חודשיים גילו גילו אצלי חיידק שתקף לי את הכליה, מעיין ריפלוקס כזה ויצא שהייתי כמעט שש שנים בטיפול מונע, מעקבים וכל מה שכרוך בכך, שנים לא קלות שעברו על ההורים שלי..אני פחות זוכרת. בתור ילדה לעבור משהו כזה זה לא פשוט להורים שלי אז זה משהו שמלווה אותי עד היום. יש לי כלייה אחת שמתפקדת עשרה אחוז וכלייה אחת שמתפקדת באופן רגיל אז זה משהו שאני חיה איתו וברוך השם עובדת ומתפקדת אז אני מאמינה שזה נותן אור לילדים שאפשר לעבור את זה. אפשר גם להגשים חלומות ולחיות באופן רגיל. יוצא לי הרבה להתנדב ולפגוש את הילדים ואני מודעת לזכות שניתנה לי לשמח אותם ולהיות בשבילם ולשמוע אותם והם באמת עוברים דברים מטורפים והם אמיצים אז אני שמחה מאוד". אם הנוכחות שלה לא הספיקה, קירל תרמה באהבה גם הופעה שלה בכדי לשמח את הילדים החולים ובני משפחותיהם. עוד לקחו חלק באירוע שנערך בזאפה בתל אביב בו השתתפו בהתנדבות: סטפן, שלישיית מה קשור, מני הולנדר, דביר בנדק ויו״ר הקואליציה עידית סילמן- יו״ר וועדת הבריאות.