הזמר איתי לוי סיפר לא פעם על הקשר הקרוב והרגשי עם אמו, רות, שעברה במהלך השנים מספר אירועים רפואיים ונאלצת להיעזר בתמיכה רפואית קבועה וצמודה. בתקופת הסגרים של גלי נגיף הקורונה, לוי לא פגש את אמו חודשים ארוכים ודאג לשלומה ולבריאותה, כשהוא נמצא רחוק על מנת לא לסכן אותה בהידבקות. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כעת לוי מציין יום הולדת לאמו ומגיב למבקרים שטוענים כי הוא משתמש באמא שלו על מנת לייצר חמלה ותשומת לב. לוי שיתף בתמונות מרגשות עם אמו וכתב: "אהבת חיי האור שלי כל מהותי בעולם הזה! אני יודע שיש כאלו שיגידו 'עוד פעם הוא מעלה על אמא שלו פוסט', 'עוד פעם הוא משתמש באמא שלו כדי להרים את עצמו', 'עוד פעם הוא מחפש תשומת לב'. אז אני רוצה לספר לכם שאני אוהב אותה אמיתי והכי בעולם את האישה היחידה בחיי את האישה שהרימה אותי שחיזקה אותי שהביאה אותי למקום שבו אני נמצא".

View this post on Instagram

A post shared by Itay Levi (@itaylevi7)

עוד הוסיף וכתב לוי: "קל לכם לשים את היד על המקלדת ולרשום דברים שאתם לא מבינים כמה משקל יש לזה. אבל אגיד לכם משהו, תרשמו אם זה מה שעושה לכם טוב, תכתבו את כל מה שעובר לכם בראש וכל מה שגורם לחברים שלכם לעשות לכם כפיים! הכל טוב! אבל היום זה היום של המלכה שלי. אני אוהב אותך אמא, את הכל בשבילי ואני מבקש מאלוהים שישמור לי עלייך כי זה מה שנשאר לי בחיים! את! וכל מה שיש בך וכל מה שאת נותנת אני אוהב".

View this post on Instagram

A post shared by Itay Levi (@itaylevi7)