המיליארדר איל וולדמן ממלאנוקס עובד בימים האלה על יוזמת שלום בינלאומית, ולכבודה ערך ארוחת ערב חגיגית בביתו. בין המוזמנים בלטו שתי הצ'ילבות הגדולות, אהוד ברק ואהוד אולמרט, כל אחד לחוד חבר טוב של המארח. עוד נכחו באירוע ההיסטורי: שלמה דברת, יונתן קולבר, רמי בן ברק, אמילי מואטי, אלי אבידר ומשה דבי. להפתעת הנוכחים, ברק ואולמרט התנהלו בצורה מאוד נינוחה ומכילה זה כלפי זה, על אף כל משקעי העבר. אומנם לא היה טקס של סולחה וגם לא נרשמו חיבוקים, אבל נשמע פה ושם סמול טוק בנושאים מדיניים וגיאו־פוליטיים.
וולדמן, סחתיין. מה דעתך לתווך גם בין רוסיה לאוקראינה?
״בודק״.

איל וולדמן  (צילום: יח''צ)
איל וולדמן  (צילום: יח''צ)

>דורון ג'מצ'י, שזכור כצלף בחסד וכמלך הסלים של כל הזמנים, הוא עכשיו סבא גנוב שאפילו מחליף חיתולים לנכדו בזמן שאתם ישנים.

>ציפורן לוטם, אלמנתו של המשורר דוד אבידן, החליטה לתזכר את מעריציו הרבים כי בתאריך 21.2, ביום שני האחרון, מלאו 88 שנה להולדתו של אבידן, ושכבר 23 שנה הוא במסע אחר, מעבר לערפילים.

>בשקט־בשקט ובלי שמישהו שם לב, הדוגמנית והשחקנית לשעבר אורלי ויינרמן, מכוכבות שנות ה־90 (“שמש" ועוד), נחתה בארץ.

אורלי ויינרמן (צילום: אור גפן)
אורלי ויינרמן (צילום: אור גפן)

>אם גם אתם שמתם לב לאורות שדלקו כל הלילה השבוע במושב פתחיה, זה כי להקת הדיימונדז, יהלומים בשבילכם, חוזרת לפעילות רשמית. הילה הלוי וסיון אלבז הקליטו גרסה אקוסטית מסקרנת ללהיט שלהן “בוא נזרום", ומוציאות בנוסף שיר חדש ממש בקרוב. החצי הנוסף של ההרכב, לימור סחייק (שרה ג׳סיקה פארקר הישראלית) והילה עם שלם, בחרו שלא לחזור הפעם, אבל הדלת תמיד פתוחה גם לקאמבק שלהן.