אחרי מאבק ממושך במשרד התחבורה בעקבות שלילה, קיבל הזמר בעז שרעבי בחזרה את הרישיון המיוחל. מי שליווה אותו במאבק עד לניצחון היה עו״ד נחמי פיינבלט.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עו"ד פיינבלט, כבוד, אם כי גם ככה לא חסרים לנו פקקים.
“בעז שרעבי קיבל את רישיון הנהיגה בחזרה והולך להתחדש ברכב חדש. הצלחתי להחזיר לו את רישיונו. הוא נהג למופת, נוהג כ־47 שנים ללא עבירות בכלל, אפילו בלי דוח חניה. החוק שונה בין השאר בזכות הפנייה שלו באמצעותי למשרד הרישוי ובזכות פנייה של עוד עורכי דין ונהגים. ‘היה חזק והתגבר׳ זה לא רק שיר. זה בעז".

בועז שרעבי (צילום: יח''צ)
בועז שרעבי (צילום: יח''צ)

>ב"מקום הכי חם בגיהנום" פרסמו כבר לפני המון זמן בעמוד הפייסבוק שלהם את הפוסט הבא: “כדורסלן העבר וסלב הסקס גילי מוסינזון הזמין 40 גברים להשתתף בסרט סקס עם אישה אחת, ל׳, הסובלת מפוסט־טראומה קשה ומורכבת. ל׳ תיארה חוויה של ניתוק נפשי במהלך הצילומים, אבל התנגדה לניסיון לעצור את צילומי הסרט: ‘זו אני שמחליטה. זו הדרך שבה אני מטפלת בעצמי׳".
ליאורה, כאזרחית שאכפת לה, כתבה כבר לפני למעלה משבעה חודשים תגובה על עלילות מוסינזון במילה אחת, “חלאה". למוסינזון כנראה יש הצתה מאוחרת ורק השבוע השיב: “לא, את". מכאן זה רק הידרדר. קבלו חלק מההתכתבות החמה מהגיהנום עם מוסינזון.
אתה עוד בענייני הקבוצות של המין וכאלה, או שהורדת הילוך?
“מחמם את הלב לדעת שאת חושבת עליי. זה לא מובן מאליו, תודה. חוזר אלייך קצת יותר מאוחר, סבבה? כי ממש חייב לצאת. העסקים משגשגים. הבנתי שאת רדודה ואפילו את עשויה למצוא שם שידוך הולם וגם אפשר לפתוח מצלמה אחד עם השני. אפילו אם יש לך בן זוג בטעות. אתם יכולים להיכנס לעולם ההיכרויות האלטרנטיביות ולהכיר באתר החדש זוגות סווינגרס. הכל פתוח ומוזמנת ביותר. אפילו לך נמצא שידוך באתר, תתפלאי. וגם נחבר את כל הקהל האלטרנטיבי והנפלא, שלא סובל מנפיחות יתר כגון קהילת הפוליאמורים, הנאטורליסטים, הבידיאסאמים, זוגות הסווינגרס, וניתן במה ליוצרים ישראלים בהפקת תוכן מקורי מעניין, סקסי וחדשני".
עוד משהו?
“בנושא אחר: אני אוסף תגובות לגבי כתב ההסתה שפורסם כנגדי ‘במקום הכי חם בגיהנום׳, וכשעלעלתי בתגובות מצאתי את התגובה שלך, שבה את מכנה אותי ‘חלאה׳. רציתי לשאול אותך מה שלומך לאחרונה והאם את עדיין עוסקת בכל מיני רכילויות והשמצות או שהורדת הילוך?".

גילי מוסינזון (צילום: אביב חופי)
גילי מוסינזון (צילום: אביב חופי)

>ליאורה הופתעה לקבל השבוע בדואר ספר. "ערפאת: המחזמר" שמו, שנכתב על ידי דורון בראונשטיין - סופר, מחזאי ואומן דאדא רב־תחומי ישראלי. הספר עוסק בחייו האינטימיים של יאסר ערפאת, שהיו תמיד אפופי שמועות.
בראונשטיין, דווקא עכשיו מחזמר על ערפאת?
"אכן העולם משתגע. נו, קראת? נכון שמקסים?".
בוא נאמר שעלעלתי.
"תראי, זה מחזמר שמציג את יאסר ערפאת בדיוק כפי שהיה בחיים שלו".
מאיפה כל הידע הזה, דורון?
"את יודעת איך קוראים לי בחבר'ה?".
נו?
"הקג"ב של הקהילה".