אף פעם לא משעמם בבית משפחת בוזגלו וזו כנראה הסיבה שהם ממשיכים לספק תכנים לעוד ועוד עונות של "הבוזגלוס" שבקרוב תצטלם לעונתה השביעית. אחת המריבות הטריות הוא הסכסוך של עדי בוזגלו, אשתו של אסי בוזגלו עם פאני בוזגלו, גרושתו של אוהד בוזגלו. הסכסוך כבר החל לפני מספר חודשים, כשבעונה האחרונה של "הבוזגלוס", עדי בוזגלו טענה כי פאני כבר אינה חלק מהמשפחה. אוהד מיהר לצאת להגנת גרושתו וכתב באינסטגרם כי היא האמא של ילדיו ולכן תהיה תמיד חלק מהמשפחה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

פאני בחרה שלא להגיב לדברים אלא שאז הגיעה המריבה הצורמת שלה ושל ורד בוסקילה ב"הישרדות VIP", שם התייחסה פאני למשקל גופה של הספורטאית האולימפית. עדי, גיסתה לשעבר של פאני, לא יכלה לשתוק על הדברים והביעה את דעתה באינסטגרם, כשכתבה בין היתר: "מי שמכיר אותי יודע עד כמה הנושא הזה רגיש אצלי. אין לי ספק שזאת הערה שנאמרה בלהט הרגע אבל אסור שזה יקרה, בטח לא לנו כמבוגרים, ובטח לא בפריים טיים, בזמן שבני נוער ילדים ומבוגרים צופים בתוכנית וסובלים מעודף משקל ודימוי עצמי. אסור לתת יד לרוע ולחוסר פרגון, קשה לי לעמוד מנגד ולראות את הרוע וההשתלחות ברשתות החברתיות כל הזמן שפיטה, פגיעות, למה, עד מתי?".

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אור גפן)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אור גפן)

מאז השתיים בסכסוך גלוי אלא שכעת נראה שעדי בוזגלו מניחה את הנשק ושולחת יונה עם עלה של זית לעברה של פאני. עדי נשאלה באינסטגרם האם תזמין את פאני לאירוע הבריתה של בתה הטרייה, ריין, שיערך בסוף השבוע הקרוב והפתיעה כשענתה: "כן". ב-TMI החליטו לבדוק האם מתוכננת סולחה מרגשת והאם פאני מתכוננת להגיע.

פאני את מתכננת להגיע?
"ככל הנראה אגיע".

השלמתן?
"אסי שלח לי הזמנה בוואטסאפ". 

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)