טום טלקר, בתם של אביבה תבורי ועופר טלקר, ואחותו למחצה של בן אל תבורי רק בת 19 אבל במהלך סוף השבוע חשפה באומץ רב זוגיות מתעללת שחוותה במהלך השנתיים האחרונות. בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות, לצד תמונות שלה מוכה וכואבת, העלתה את המילים הקשות הבאות: "הרגשתי צורך לשתף את הגהנום הזה שאהע עוברת במשך שנתיים, שעברתי. קמתי בפחד כל יום ,היה אסור לי לעלות תמונות כדי שחלילה איזה גבר לא יתחיל איתי, אסור לי לעשות עוקב לאף אחד שחלילה אף אחד לא ידבר איתי. עברתי שנתיים בהם קמתי כל יום בבכי וכך גם הלכתי לישון, צרחות של אלוהים ישמור, התקפי שיגעון ובכי. מהפחד מהתסכול ומצב נפשי עגום, חזרתי לשם כל פעם, בתקווה שיהיה טוב, ניסיתי לתת טוב, אבל כל פעם הייתי אשמה כי אני 'גועל נפש של בן אדם', בגדו בי וביקשתי סליחה, השפילו אותי וביקשתי סליחה, עשו ממני צחוק וביקשתי סליחה כי הרגשתי אשמה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

טום טלקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טום טלקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

והוסיפה "קמתי למתקפת קללות כל בוקר, ומתפללת בלילות שזה לא ימשך גם מחר. לשבת מול הטלפון ולראות בן אדם ככה בוכה ולהתפוצץ מצחוק זה לא להיקרא אפילו בן אדם. להשתמש בך, זה חתיכת סטירה. לקום כל בוקר שיגידו לך כמה את 'זבל' זה חרא, זה רע. אני כותבת את זה בדמעות, קשה לי כי אך פעם לא חשבתי שזה יגיע אליי. את חיה עם בן אדם ואת לא יודעת לצד מי את הולכת לישון במיטה. להגיד שאני בסדר אני עוד לא יכולה, אבל בנות שקוראות את זה - כל מה שאני עשיתי, פשוט תעשו ההפך".

אמא שלה תבורי, החליטה להגיב זמן קצר לאחר מכן וסיפרה היכן היא הייתה כשכל הזוגיות הרעילה הזו התרחשה וסיפרה: " הבת שלי בת 19 עוד מעט, לא קטינה, ואני נלחמתי ועשיתי כל מה שאפשר לעשות ולא אפרט, לא בלהכריח, כי אין לי זכות להתערב כמו שהיא טענה בפניי. הסברנו לה גם אני וגם אבא שלה שאנחנו תמיד בשבילה ונלחם בשבילה ואין אדם בעולם שאני אוהבת שיותר מאותה! אבל אי אפשר לעזור לבן אדם שלא רוצה לעזור לעצמו!".

טום, אביבה תבורי וזואי (צילום: אמיר מאירי)
טום, אביבה תבורי וזואי (צילום: אמיר מאירי)