לפני כשבוע הגרושה הטרייה דניאל גרינברג התראיינה לראשונה לאחר הפרידה המתוקשרת מהזמר אייל גולן בכתבה שעוררה הרבה רעש. בראיון דיברה גרינברג על הקושי שהיה לה לאחר הלידה של בתה הבכורה מיאל וחוסר תמיכתו של גולן. בין דבריה פרגנה לגרושתו הראשונה של אייל גולן, אילנית לוי וסיפרה כי התייעצה איתה במשבר הארוך עם הזמר. לדבריה של גרינברג, לוי שהייתה בדיוק במצב שלה, יעצה לה להביא אח או אחות למיאל וכך עשתה, כשהביאה לעולם את בנה השני רון. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מי שכנראה פחות שמרה על קשר טוב עם גרינברג היא האקסית של גולן, הדוגמנית רוסלנה רודינה שחובקת איתו ילד משותף - יאן גולן. בעבר גרינברג שיתפה סטוריז עם יאן גולן ושלחה מסרים אוהבים לרודינה, שהשיבה לה בתגובות משעשעות בחזרה. אלא שבאופן מפתיע השתיים הורידו עוקב אחת מהשנייה בסוף השבוע.

דניאל גרינברג, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ב-TMI החליטו לבדוק מה קרה בגזרה האחידה של משפחת גולן. בזמן שדניאל גרינברג בחרה שלא להתייחס לפרשה, רוסלנה רודינה הגיבה לוואלה! סלבס ואמרה: "יאן הוא הילד היחיד שלי. אני נשואה, יש לי בעל מדהים וכל ילד יגיע בברכה, ברצון ובכוונה טובה. לזה אנחנו מכוונים. אלה החיים שלי היום, לא אייל ודניאל. כשהם חיו ביחד הכל היה בסדר ושמרנו על איזשהו קשר. היום הם כבר לא ביחד, כל אחד לדרכו. אני לא רוצה להיות קשורה לזה בשום צורה".

רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה HOT)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה HOT)