מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג נבחרה כפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה החדש "BMANUKA" והצטלמה לראשונה לקמפיין חדש ללא איפור במלון בראון ביץ' בתל אביב. זה קרה רגע לאחר שבעלה ליאון רוזנברג החליט להיעדר מתכניתם המשותפת על מנת לשמור על ביתו שחלתה בקורונה. ליאון שהיה גאה במעשה כתב: "אני בבית ואשתי בעבודה, ואני ממש גאה בעצמי. למה? כי אתמול בצהריים הבת הבכורה שלנו הרגישה לא טוב והתבררה כחיובית לקורונה. פאולה מיד הודיעה להפקה שהיא לא תגיע לתוכנית היום ותישאר איתה בבית, ואני המשכתי לעבוד במרץ על התוכנית... ואז נפל לי האסימון שמשהו לא הגיוני כאן".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"הבנתי שההרגל האוטומטי הזה, שלפיו פאולה נשארת בבית כשאחת הבנות חולה, הוא לא רלוונטי יותר. פעם, כשהבנות היו קטנות, זה היה כנראה הגיוני, אבל היום זה לא. ביקשתי מפאולה להחליף ולהישאר בבית במקומה. אחרי כמה שניות של שתיקה בעקבות ההצעה המפתיעה, היא הסכימה", סיפר רוזנברג בזמנו.

ליאון רוזנברג, פאולה רוזנברג (צילום: אביב חופי)
ליאון רוזנברג, פאולה רוזנברג (צילום: אביב חופי)

האירוע השגרתי כביכול הזה הוביל לשורת תגובות, ביניהן גם מאביו של ליאון, שכתב לו בפייסבוק: "זה לא שוויוניות ולא מעבר לפמיניזם, זה ממש תרוץ לא מוצלח שמכפר על הרגשת תסכול שלך על שהשאירו אותך בבית. הרי גם קודם היית בבית ופאולה הייתה בחוץ/בעבודה, ובבית לא ישבת וראית תכניות טלוויזיה אלא (אני מניח) עסקת בעבודות בית כלשהן". פאולה לא אהבה את תגובתו של חמה והחליטה להחזיר לו אש, כשכתבה: "בתור אביו של ליאון אתה אמור לדעת שיש לך בן חכם ומוכשר שמאוד מאוד יודע מה הוא רוצה, ולכן אין כזה דבר 'השאירו אותו'. אני מציעה לך לקרוא שוב את מה שהבן שלך כתב, ולהקשיב לתחושות שלו ללא הרעשים של הדעות הקדומות או התחושות האישיות שלך".

כעת רוזנברג הגיבה לטלטלה המשפחתית שהייתה בעקבות שיתוף קטן ופשוט של בעלה ליאון ובין היתר אמרה ל-TMI: "היו שאנשים אמרו לו 'מה אתה חוגג את זה? זה אמור להיות הכי טבעי בעולם' והיו כאלה שאמרו לו: 'איזה מן גבר זה? האישה שלך הולכת לעבוד ואתה נשאר בבית'. זה אמור להיות טבעי, אמור זה שם של דג. הזוגות שאתם מכירים ונוסעים באותו ביחד - בכמה האישה לפעמים נוגעת או שתמיד הגבר נוהג?".

פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)
פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)

חמך הופתע מהעניין הזה.
"חמי כתב תגובה פומבית בפייסבוק. ניתן לו את ההנחה שהוא בן 84 ואנשים מבוגרים לא מבינים כמה פייסבוק זה דברים שאנשים רואים, בטח שליאון שהוא איש תקשורת. לליאון היה מאוד קשה עם מה שאבא שלו כתב, הוא כתב בפייסבוק 'אני מבין מאיפה באתי ולאן אני רוצה ללכת'. זה לא לפגוע באבא שלו אלא מהתרבות שהוא בה ממנה".

מה עושים עם כל הביקורת הזאת? את באמת חסינה?
"את מכירה מישהו חסין לביקורת? מי שאומר שהוא חסין או שהוא משקר או שהוא מדחיק. אין בן אדם אנושי שיש לו דופק, נשימה ולב שאומרים עליו דברים ולא משפיע עליו. השאלה איך זה משפיע עליי. העובדה שיש עליי הרבה ביקורת, אומרת לך דוגרי, זה אומר שמה שאני אומרת משמעותי לאנשים - מגיבים לטוב ולרע אבל הקול שלי - מקשיבים לו. יש לי רצון להשמיע את הקול שלי כאשת תקשורת. מצחיק אותי שכותבים לי 'את רוצה תשומת לב', ברור שאני רוצה תשומת לב ואני לא מתנצלת על זה. אני רוצה כדי לקדם רעיונות שאני מאמינה בהם". 

פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)
פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)