לפני שבוע הביצה רעדה כשדניאל גרינברג, גרושתו הטרייה של אייל גולן, התראיינה לחדשות 12 וחשפה פרטים אישיים קשים ומטלטלים על הנישואים שלה עם הזמר המפורסם. לא דברים שהפילו לנו את הלסת, אבל די חתמו סופית את הגולל על הפרופיל האישיותי של הזמר, שהגיעו דווקא עכשיו ממקור ראשון ומהימן.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הזמר זכה לביקורת נוקבת ברשתות החברתיות ובגופי התקשרות השונים. גם אני נמניתי על אותם מבקרים שעטו על הטרף ובצדק, לאור דבריה המטלטלים שהציגה גרושתו הטרייה של גולן, שהתווספה לרשימת נשות הזמר שנותרו עם פצעים וכוויות כואבות. אלא שלראשונה בקריירה שלי, כמי שנוהגת לסקר את הזמר כבר למעלה מעשור, הטור הנוכחי עומד להיות שונה. אני הולכת להביא זווית אחרת המדגישה דווקא את הצדדים החיוביים באישיותו של הזמר, ותתפלאו כי חוץ מקול הפעמונים שלו יש לו גם תכונות אופי ראויות. ולא, למי שתהה, לא קיבלתי טלפון מאף גורם יחצני שביקש טובת הנאה כזאת או אחרת וגם לא קיבלתי פנייה מאף מקרוב לזמר, וגם לא קיבלתי מכתב תביעה שדחק אותי לפינה, אלא הצלחתי להתעלות על סטיגמות שצרובות אצלי ולראות מעבר. 

אייל גולן, דניאל גרינברג ובתם (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג ובתם (צילום: אינסטגרם)

אתחיל בזה שאני חייבת לשבח את הדרך בה בחר הזמר להגיב להאשמות הקשות של גרושתו, כשלא הכחיש אותם אלא סייג את דבריה וטען כי מדובר בשברי אמת וחצאי דברים. הוא הוסיף והגדיל לעשות כשלא בחר לכבס את הכביסה המלוכלכת בתקשורת, נמנע מתגובת נגד רחבה ותאמינו לי שהיה לו המון מה לומר בנושא, אך הוא נותר לבד במערכה לספוג כמו גבר את הסייד אפקט של הריאיון המטלטל ואת הנישואים שכשלו והפכו בין רגע לנחלת הכלל.

אך בעיקר הופתעתי לראות מוטיב חוזר אצל הזמר, כזה שמוביל אותו כמו חוט השני לאורך כל שנות הקריירה המשגשגת שלו, אייל גולן הוא בלתי מובס. תודו שהאיש הזה ניחן ביכולת מופלאה לקום וליפול באותה מהירות מכל משבר או מהמורה שבדרך. כמו חתול בעל תשע נשמות, שום דבר לא מצליח להפיל את רוחו. בעוד רבים אחרים היו כבר חופנים את עצמם עמוק עמוק מתחת לפוך בבושת פנים ומסרבים להרים ראשם עד שהרוחות יירגעו, או אם בכלל , הזמר ממשיך לצעוד קדימה עם ראש מורם, חזק יותר מתמיד. אייל גולן הוא בלתי מובס.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)

הפעם זה בלט כשבאקט יחצני מבריק זכינו לראות על המסך בזכייניות המובילות את פרסום המופע הענק של הזמר בבלומפילד. שימו לב כי מדובר במופע שצפוי להיערך רק בעוד שלושה וחצי חודשים, באמצע יוני וכי הפרסום מוקדם מהצפוי. לא צריך להיות מומחה גדול לתקשורת וניהול משברים בכדי לקשר בין האירועים האחרונים והעיתוי של פרסום המופע ימים ספורים אחרי הריאיון הקשה של גרינברג. מדובר בעוד ספין יזום של הזמר או של מיטב המוחות שסביבו, שנוהג לאורך השנים לצאת בספינים מהדהדים כשהמסר המשתמע הוא יציב, הזמר מתעסק באומנות בלבד ולא בטראש צהוב.

עוד לא הספקתי לכתוב טור המהלל את האסטרטגיה המבריקה של הזמר והפרסומות שריצדו על המסך כבר הוחלפו בפרסומת חדשה, מופע שני. לאור הביקוש הגדול יוצא מופע נוסף כי הראשון סולד אאוט תוך שעות ספורות. למרות החשיפה של גרינברג המעריצים לא נטשו את הספינה ברגעיה הקשים, והם מוכיחים במעשים ובתמורה. יש לי המון ביקורת כלפי הזמר, התנהלותו בפרשיות הקשות השונות הדרך וסגנון החיים בו בחר, וגם לא עשיתי לו הנחות מעולם לאורך כל הקריירה שלו, אבל קשה לי להתעלם מאופיו החזק של הזמר הבלתי מובס, האסרטיביות והיכולות שלו לצאת מכל פרשה חזק יותר מתמיד. 

אייל גולן (צילום: אור גפן)
אייל גולן (צילום: אור גפן)