הראפר קניה ווסט שהתגרש אמש (רביעי) רשמית מזוגתו ב-13 שנים האחרונות, כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, ממש לא לקח את הפרידה בקלות. מלבד זה שווסט נצפה עם שתי כפילות של קרדשיאן איתן הוא מסתובב ברחבי לוס אנג'לס, כעת הוא הוציא שיר חדש עם קליפ מאוד פרובוקטיבי בעל מסר חד משמעי לנוכחי של קרדשיאן, הקומיקאי פיט דיווידסון. 

אחרי הדיון בעניין הגירושים של ווסט וקרדשיאן אמש, הראפר פרסם את הקליפ לשיר החדש שלו "Eazy". הקליפ משלב אנימציית חימר בה נראית דמות עם ברדס לראשה, כפי שהראפר מתלבש לעיתים תכופות כשהוא יוצא לאירועים מתוקשרים. הדמות גוררת גופה שנראית באופן מחשיד דומה לדיווידסון. לבסוף הדמות בעלת הברדס עורפת את ראשו של מי שנראה ממש כמו הנוכחי של גרושתו, כוכב התכנית SNL ולאחר מכן קוברת אותו.

View this post on Instagram

A post shared by ye (@kanyewest)

במהלך השיר התייחס ווסט לגירושים מקרדשיאן ולנוכחי שלה, כשאמר: "אלוהים תציל אותי מההתרסקות הזו. רק כדי שאוכל לנצח את ה(מי?) של פיט דיווידסון" ו"היו לי את הגירושים הכי טובים בעולם. אם נלך לבית המשפט, נלך אליו יחד". הקליפ מסתיים עם הכיתוב: "כולם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה. חוץ מ'סקיט' (כך מכנה ווסט את דיווידסון) אתם יודעים מי. ג'יי קיי הוא בסדר". 

קרדשיאן שהגישה בקשה לגירושין בפברואר 2021, אמרה לבית המשפט כי הפוסטים הקבועים של בעלה לשעבר ברשתות החברתיות המתחננים בפניה לחזור אליו ומפקפקים בבחירות שלה כהורה גרמו לה ל"מצוקה רגשית". "אני מאוד רוצה להתגרש. ביקשתי מקניה לשמור על פרטיות הגירושים שלנו, אבל הוא לא עשה זאת", כתבה קרדשיאן במסמכי בית המשפט. "קניה העלה הרבה מידע מוטעה בנוגע לענייני המשפחה הפרטיים שלנו וההורות המשותפת ברשתות החברתיות, מה שיצר מצוקה רגשית. אני מאמינה שבית המשפט יעזור לקניה לקבל שהיחסים הזוגיים שלנו הסתיימו ולהתקדם בדרך טובה יותר שתסייע לנו בהורות משותפת לילדינו".

קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: צילום מסך)
קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: צילום מסך)