דניאל גרינברג, אשתו לשעבר של הזמר המסלסל אייל גולן ואם שני ילדיו, התייצבה בחודש שעבר אל מול המצלמה ודיברה לראשונה בפתיחות לב על הקושי הגדול שחוותה במהלך הנישואים לזמר המפורסם. גרינברג בת ה-28 סיפרה כי עברה עם בעלה משבר אמון ממנו לא הצליחה להתאושש ואם החוויה הקשה הזו לא מספיקה, גרינברג הייתה באותה העת בחודשי הריון מתקדמים עם בתה הבכורה. 

תוך שהיא במצב רגיש והורמונלי שרק תרם לתחושת הבדידות, גרינברג סיפרה איך במהלך ההריון הרגישה פחות יפה, מושכת ואטרקטיבית וחשפה דיכאונות וחרדות מהם סבלה, כשכל זה בעלה היה בחדר ליד, ובחר לא להיות נוכח לצידה. עכשיו, לאחר שפתחה דף חדש, עברה לדירה משלה בשכנות לאחותה, גרינברג הולכת לעזור לנשים אחרות.

"העצמה נשית" זהו השם של הפרוייקט החדש של דניאל גרינברג ואחותה, ובעמוד האינסטגרם שלהן תמצאו מסרים כמו "את לא לבד", "מתוך עולמות שבורים היא צומחת" וזוהי רק ההתחלה. מדובר בסדרת מפגשי העצמה, כשהמפגש הראשון בהם מתוכנן לסוף אפריל. האחיות גרינברג יהיו נוכחות בכל המפגשים וינחו את הערב אך את ההרצאות והחומרי המלמדים יעבירו מומחים ומרצים מכל הארץ בכל מיני נושאים.

במהלך סוף השבוע האחרון פתחה גרינברג את עמוד האינסטגרם של הפרוייקט ותוך יומיים בלבד הגיעה ליותר מ-15 אלף נשים שהחליטו לעקוב אחריה ולשמוע את המסרים שלה. שיהיה בהצלחה