השחקן והזמר המצליח צחי הלוי ניפגש הבוקר עם השחקנית יעל אלקנה והשניים הקליטו דואט ראשון ומפתיע. אם חשבתם שזה שיתוף פעולה חדש אז נספר לכם שאת הדואט כתב והלחין הלוי לכבוד קולקציית האביב-קיץ של רשת האופנה "גולף" ובעקבות ההקלטה הם שוקלים להוציא את הגרסה המלאה של השיר לרדיו. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

השניים לא מככבים יחד רק בקמפיין של גולף אלא גם שיתפו פעולה על סט הדוקו דרמה "מלכה" המדבר על סיפור חייה של מיס יוניברס בדימוס, לינור אברג'יל. בין הקלטת טייק אחד לשני, תפסנו את צחי הלוי לשיחה על אבהות ועל חגיגות יום ההולדת לבנו השני אדם, מהמנחה לוסי אהריש, שחגג יום הולדת שנה לפני כשבוע. 

יעל אלקנה, צחי הלוי (צילום: יח''צ)
יעל אלקנה, צחי הלוי (צילום: יח''צ)

אדם חגג שנה בשבוע שעבר. איך חגגתם?
"הזמן טס, זה מטורף שהוא כבר בן שנה. יום לפני היום הולדת לקחנו אותו לגלות מה זה עוגת קצפת והוא נבלע לתוך הקצפת וזה היה מדהים לראות אותו. למחרת עשינו משהו משפחתי במסעדה עם האנשים הכי קרובים. אנחנו חוגגים כל יום איתו". 

איזה אבא אתה?
"כששואלים אותי מה זה להיות הורה אז אני אומר שזה קודם כל ייסורי מצפון אם עשיתי בסדר או לא, אז אני משתדל להיות אבא קשוב. זה בעיקר המנטרה שמובילה אותי". 

איזה אמא לוסי?
"אין לי מילים. לוסי מעבר להיותה בת זוג מדהימה ואני מעריך כל יום על הדבר הזה. היו לה חששות כמו כל אישה איך היא תהיה אמא והיא פשוט אמא מדהימה, מכילה, אכפתית, לא היסטרית - שזה גם מאוד חשוב. אנחנו מרגישים מסונכרנים ואדם הבין כבר לאן הוא נכנס ויש הרמוניה, באמת. טפו, טפו, טפו שימשיך ככה". 

צחי הלוי (צילום: יח''צ)
צחי הלוי (צילום: יח''צ)


בחודשים האחרונים אתה עובד על תפקיד חדש כבעל בר שמואשם בהתקפה מינית. 
"זה משהו שאמור להצטלם. בעיקר בעידן שאנחנו חיים בו זה תפקיד מאוד מאתגר. למרות שבמקרה הזה לא הייתה הטרדה. אבל הנושא הזה בכותרות המון. כן יצא לי לעבוד על תפקיד של מישהו שמואשם באונס בסדרה של לינור אברג'יל שתעלה ממש בקרוב. זה באמת היה מאוד מאתגר כי אתה באמת מנסה לגלם דמות שאף אחד לא יזדהה איתה ויגלה אליה אמפטיה. אז איך אתה ניגש לזה? ושאלו אותי 'איך אתה מעז לעשות את זה?'. אני מרגיש שליחות לעסוק בנושא הזה בתקופה שאנחנו חיים בה. גיליתי תוך כדי שאני ממש לא אוהב את הדמות שאני מגלם ומזה יצקתי את החומרים לגלם את הדמות, בן אדם שלא מרגיש שלם עם עצמו ולא אוהב את עצמו. זה היה בהחלט מאתגר, לא ראיתי את התוצאות אבל אין ספק שגם ברמה המשחקית, לגלם את הגוד גיי זה קצת יותר קל את הבאד גיי. באיזשהו מקום אני שמח על ההזדמנות לעשות כזה דבר ולמתוח את הגבולות שלי כשחקן". 

צחי הלוי, לוסי אהריש (צילום: עודד קרני)
צחי הלוי, לוסי אהריש (צילום: עודד קרני)