השופטת בדימוס אתי כרייף ממשיכה למנף את ה"תהילה" בעקבות הראיון ל"עובדה" שעורר הרבה הדים. כזכור, השופטת בדימוס עלתה שוב לכותרות עם פרשת "מינויי שופטים בשביל שוחד" לאחר שבשנת 2019 החלה חקירה פלילית כנגד כרייף וראש לשכת עורכי הדין בישראל, אפי נוה, בחשד להתערבות בהליך המנוי של כרייף לשופטת, בתמורה לשוחד מיני.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

במהלך החקירה נחשפו הודעות אותן מחקה כרייף ובעלות אופי מיני, כביכול, אותן שלחה לשר האוצר דאז וחבר בוועדה לבחירת השופטים, משה כחלון ובנוסף נחשף קשר מיני-חברי עם אפי נוה. כרייף הסכימה לסגירת התיק בתמורה לכך שתפרוש מכס השיפוט.

אתי כרייף (צילום: צילום מסך קשת 12)
אתי כרייף (צילום: צילום מסך קשת 12)

כעת, לאחר שכרייף קיבלה חיקוי ב"ארץ נהדרת" ושלחה בעזרת איש יחסי הציבור שלה את תגובתה לתקשורת ולאחר שהגיעה לשמר את ההצלחה באירוע השקה של סרט חדש, עליה גזרה קופון של עשרת אלפים שקלים, היא עולה שלב ומתכננת להכניס סכום כסף רציני לחשבון הבנק עם קמפיין חדש.

כפי שנודע למאור בן הרוש מוואלה!סלבס לראשונה, כרייף תככב בקמפיין חדש אליו טרם הצטלמה ובעבור שני ימים צילום בלבד תכניס כ-130 אלף ש"ח לחשבון הבנק שלה. הצילומים יתקיימו עבור חברת "סמארטק טכנולוגיות" שמתמחה בתחום הרפואה האסתטית. כרייף תוביל את הקמפיין תחת הסלוגן "יופי של בחירה חכמה". זה לא הקמפיין היחידי של כרייף והיא הצטלמה גם לקמפיין של חברת הריהוט "מיליון כיסאות" והצטלמה לקמפיין נוסף של אפליקציית "payless". 

אתי כרייף (צילום: אור גפן)
אתי כרייף (צילום: אור גפן)