חוששים מכניסת רשת הסופרים הצרפתית לישראל? רשת שופרסל צפוייה להעלות קמפיין טלוויזיוני חדש, עם שלל דמויות בלתי אפשריות, שימליצו על השירות. ביניהם, שפשפו את העיניים, העיתונאי ועורך ישראל היום הפורש, בועז ביסמוט. לצד ביסמוט, משתתפים בקמפיין גם סלבס נוספים, בהם איתן כבל, ניקי גולדשטיין, ננסי ברנדס וקורין גדעון. כל אחד מהם יצטלם במקום אחר, תוך שהוא או היא ממליצים על השירות.

בועז ביסמוט בקמפיין (צילום: אלעד גוטמן)
בועז ביסמוט בקמפיין (צילום: אלעד גוטמן)

משופרסל נמסר: "שופרסל אונליין מפיקה קמפיין לחג הפסח בו ישתתפו השחקנים הבאים- קורין גדעון, ניקי גולשטיין, איתן כבל, בועז ביסמוט ווננסי ברנדס. הקמפיין ימוקד בנושא השירות וחווית הלקוח בשופרסל אונליין".

> לראשונה, הישר מהמסך יצאו התחפושות של התוכנית הזמר במסיכה לחגיגת הפורים של עמותת עלה, הרשת הלאומית לטיפול בילדים עם מוגבלויות. לתחפשות נכנסו בנות השירות הלאומי ששימחו את מאות הילדים שהתרגשו מאוד מהדמויות. גם הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן שר ושימח את הילדים. מהפריים טיים על המסך לחיים האמיתיים בעמותת 'עלה'. עמותת 'עלה' חגגה הבוקר (ב') את מסיבת הפורים השנתית עם המסכות של התוכנית "הזמר במסכה" (קשת 12). הילדים זכו גם להופעה של הזמר והיוצר עקיבא.

דמויות הזמר במסכה בעמותת עלה (צילום: יח''צ)
דמויות הזמר במסכה בעמותת עלה (צילום: יח''צ)

ילדי עמותת רשת 'עלה' קיבלו הבוקר את הדמויות המוכרות מהתכנית "הזמר במסכה" - הרוגלך, האיילה, הפופקורן, הקרמבו והשנאוצר להופעה מרגשת ושמחה במיוחד לקראת פורים אודות לפרגון של אנשי "קשת" שעשו מעל ומעבר כדי לשמח את הילדים. באירוע התחפשו בנות השירות הלאומי המתנדבות ברשת 'עלה' ושימחו את הילדים שישבו בצדי השטיח האדום כאורחים חשובים.

במהלך המסיבה הפריחו הילדים יונים לבנות לתפילה וברכה לשלום באוקראינה. הילדים אמרו פרק תהילים והתפללו על היהודים שנמצאים באזורי הלחימה. לקראת סיום האירוע הפתיע הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן ושר עם הילדים שירי פורים ושירים שלו שהילדים שומעים בכיתה לאורך השנה.

יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל 'עלה': "משנכנס אדר מרבים בשמחה, והחיוך היום לא ירד מפניהם של הילדים".